פרסום ממומן

פרסום וקידום ממומן בפייסבוק אינסטגרם וגוגל

קידום ממומן באינסטגרם ופייסבוק

הרשתות החברתיות כבשו את מסכי המחשב והסמארטפונים שלנו עוד בתחילת שנות האלפיים. 

ין כמעט אדם ללא חיבור לרשת חברתית. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והרשתות הופכות לפופולאריות יותר, גם קהל היעד שלהן נעשה מגוון יותר. 

אם בעבר פייסבוק היה לצעירים בלבד, כיום גם מבוגרים ואפילו סבים וסבתות גולשים בו. זאת אומרת שהסיכוי שקהל מגוון יותר יראה את התוכן שלכם הוא גבוה.

פרסום ממומן באינסטגרם

אפשר להגיד שאינסטגרם היא האחות הקטנה של הפייסבוק; חדשה יותר, צעירה יותר ושובבה יותר. עם יותר מחצי מיליון משתמשים, שהולכים וגדלים בקצב מסחרר, אינסטגרם לגמריי כאן כדי להישאר. 

רוב קהל היעד שגולש באינסטגרם הם צעירים, בני נוער וילדים, אם כי לא רק. אם העסק שלכם פונה לקהל צעיר ומטה – אינסטגרם תהיה ערוץ מצויין לקידום העסק שלכם. יש הרבה דרכים לקידום באינטסגרם- החל מפתיחת עמוד עסקי ועד לשימוש בפרזנטורים שיפרסמו את השירותים שאתם מציעים.

באינסטגרם אפשר לקדם כל מה שעולה על דעתכם, בעיקר אם הוא מצטלם טוב מבחינה ויזואלית. הרבה אנשים מנצלים את הפלטפורמה הפופולרית הזו כדי שיכירו אותם – זמרים, דוגמנים, שחקנים ועוד. ילדים ובני נוער משתמשים באינטסגרם כדי לפרסם מוצרים תמורת סכום סמלי או פרסום; בעזרת המלצות, ביקורות ותיוגים בסטורי. אז אם ילדים בני 16 עושים את זה, למה שאתם לא תצליחו?

קחו בחשבון שהאינסטגרם עובד בעיקר על פוסטים חזותיים וסרטונים, ופחות על מילים. אז זה הזמן להשקיע בתמונות יפות שמושכות את העין ולגרוף לייקים. כפי שציינו, הגולשים באינסטגרם הם בעיקר צעירים, בני נוער (בעיקר נערות) וילדים, ככה שעסקים שאינסטגרם טוב בקידומם הם בעיקר עסקים צבעוניים שמתאימים לקהל צעיר; בנושאי אופנה, קניות, לייף סטייל, מסיבות, טיולים ועוד. העסק שלכם מציע שירותי מנעולנות? בנייה? ניקיון? כנראה שעדיף לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק.

איך מקדמים עסקים באינסטגרם?

האמת היא שזה די פשוט. כמו כל כלי וירטואלי משוכלל ופופולרי מבית פייסבוק, אינסטגרם השיקה בשנים האחרונות אפשרות ליצירת פרופיל עסקי, שזה מעולה לעסקים! הכלי הזה מדריך אתכם בדיוק איך להשתמש בו לקידום העסק שלכם. לצד שכלולים רבים שיהפכו את החיים העסקיים שלכם במדיה לקלים יותר, יש אפשרויות לקידום פוסטים תמורת תשלום סמלי, אפשרות ליצירת קשר עבור לקוחות, ואפילו הצגת מחירים על גבי התמונות, ככה שלכם לא נשאר הרבה מה לעשות. לא בטוחים איך זה הולך? אין לכם זמן לתחזק את העמוד העסקי? יש אנשי מקצוע שיעשו את זה בשבילכם באיכות ובמקצועיות.

צריכים פרסום ממומן? דברו איתנו עוד היום ונקים עבורכם את הקמפיין הממומן הכי משתלם שיש

קידום ממומן בגוגל

גוגל הנה הפלטפורמה החזקה ביותר ליצירת תזרים לקוחות קבוע, גוגל מונה כ 3 מיליארד משתמשים מדי יום

כנראה שגם אתם מחפשים פתרון לבעיות דרך גוגל.

כיצד עושים קידום ממומן בגוגל?

א מחקר ביטוי מפתח בתהליך הזה נבדוק מה הן מילות המפתח החזקות ביותר בהקשר לעסק

ב בדיקת תקציב נברר ע"י השוואות ביטויים מה הסכום שייצר לנו לקוחות

ג בניית דף נחיתה מתאים לכל קבוצת מודעה של ביטויים

ד בניית מודעות מושכות לכל קבוצת מודעה

ה שיפור מעקב ואופטימיזציה לקמפיין שלנו

גוגל אוהבת מה שהגולש אוהב לכן אם אנחנו מפרסמים ניקוי ספות בצפון לא נרצה להוביל את הגולש לדף נחיתה שקשור לניקוי ספות בתל אביב.

שימו לב לפרטים האלה בנייה נכונה של קבוצת מודעות והעברתם לדף מתאים תשפר פלאים את ההמרה ותוריד מהתקציב שלכם.

צחי ששון
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים.