קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס
קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס ? ישנם שיטות רבות לקידום אתר וורדפרס, במאמר הבא נציג עבורכם את השיטות הכי מהירות ויעילות לקידום אתר כזה

בניתם אתר לעסק שלכם דרך וורדפרס ואין בו מספיק תנועה? רוצים להגדיל ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלכם ולא יודעים איך? יש מה לעשות- קידום אתרי וורדפרס הוא הפתרון המושלם המספק תוצאות מקסימליות. אז איך עושים את זה? אנחנו כאן עם כל הפרטים החשובים.

קצת על וורדפרס

וורדפרס הוקמה בשנת 2003 והיא מערכת מובילה מאוד ברשת לניהול תוכן. וורדפרס מתאימה גם לבלוגים ואתרים קטנים וגם לאתרים ובלוגים ענקיים, היא חינמית וידידותית למשתמשים שלה. כיום לא מעט אתרים של עסקים ומקומות חשובים מאוד נפתחו דרך וורדפרס (כמו למשל האתר של הבית הלבן או דיסני).

אז איך מבצעים קידום אתרי וורדפרס?

אלו הדברים שצריך לעשות על מנת להפוך את האתר שלכם בוורדפרס לאתר שגוגל מבין את השפה שלו-

  1. מילות מפתח- בצעו מחקר מילות מפתח באתר שלכם, ושמרו את המילים שתמצאו כיוון שהמילים יסייעו לכם מאוד גם בשאר השלבים. מילות המפתח יהיו המילים הכי שימושיות בתוכן שלכם והן אלו שמגדירות את העסק שלכן או את קהל היעד הרלוונטי לכם ביותר.

  1. כתובת ברורה לאתר- חשוב שכתובת האתר שלכם תהיה עם שם העסק שלכם, ולא סתם רצף של אותיות שלא אומר כלום. גוגל יקרא את כתובת ה-URL ויבין למי לחשוף את האתר.
  2. כותרת לכל עמוד- השתדלו שלכל אתר יהיה כותרת מוגדרת בעזרת H1/2/3 וככה גוגל יבין על מה מדבר כל עמוד באתר שלכם ולמי לחשוף איזה עמוד בתוצאות החיפוש בגוגל.
  3. ויזואליההעלו לאתר של העסק שלכם תמונות שלהן תוסיפו תיאורים תוך שימוש במילות מפתח שמצאתם במחקר. חשוב שהתמונות לא יהיו כבדות או מטושטשות, הדבר עשוי לעייף ולייאש את הגולשים שלכם ולהוציא אותם מהאתר ולהקטין את הסיכויים של אותם גולשים לחזור שנית אליכם.
  4. התאימו את האתר- חשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם גם לעמוד אינטרנטי במחשב וגם לעמוד אינטרנטי בנייד, התאמה נכונה של האתר למרחבי הרשת השונים יוסיף לכם גולשים וגוגל יחשוף גם בשני מי שגולש לא רק בנייד את האתר שלכם.

קידום אורגני לאתרי וורדפרס

מחירים קידום אורגני נעים בין 999 ש"ח ל 4500 ש"ח הקידום עצמו מתבצע ע"י מחקר מילות מפתח, תוכן איכותי, בקרה על האתר, מעקב, וקישורים.

קידום ממומן לאתרי וורדפרס

קידום ממומן לאתרי וורדפרס ברשתות: קידום זה מניע את הלוקח לאתר תוך הטמעה נכונה של פיקסל והגעה לאנשים הכי נכונים

קידום ממומן בגוגל ADS קידום לפי מחקר מילות מפתח נכון אופטימיזציה לקמפיין ומעקב נכון.

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות