מה זה קידום אורגני?

מה זה קידום אורגני
מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני? וכיצד גוגל בוחרת את האתר שיתברג במקומות הראשונים בגוגל? כמה עולה קידום אורגני ? במאמר הבא נענה על כל השאלות שלכם (:

כפי שכבר קראתם במאמר הראשון קידום אורגני הוא חלק משיטת שיווק ופרסום באינטרנט אך מה זה אומר בפועל?

קידום אורגני או בשמו seo  הינו דרך לפרסם באינטרנט באמצעות מילות מפתח ומטרתו לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש בגוגל המנוע חיפוש המתקדם ביותר בעולם , כלומר להיות בין הראשונים בחיפוש בגוגל ללא שום צורך במימון כמו הקידום הממומן.

את הקידום האורגני ניתן לבצע באמצעות קישורים, כתיבת תוכן, אופטימיזציה. 

אז איך זה בדיוק עובד? האלגוריתם של גוגל הוא סוג של רובוט ממוחשב ומה הכוונה? הוא סורק כל מידע אפשרי שכתוב באתר, תמונה, וידאו ושואב בעצם את הנתונים הרלוונטיים ביותר, הנתונים שמושכים כמה שיותר לקוחות בין היתר. 

ועכשיו אחרי שסיפרנו לכם מה הוא קידום אורגני אתם בטח שואלים את עצמכם על פי מה נמדד דירוג האתר?

גוגל כמו גוגל, מערכת ממוחשבת יודע בדיוק מה משפיע על האתר ועל האחוזי הצלחה שלו.
הגורמים המשמעותיים ביותר שאנחנו מצאנו הם – 

א. מהירות האתר.

ב. תוכן האתר- חשוב שיהיה איכותי ופרקטי לנושא עליו רוצים לדבר, זוכרים שדיברנו על תוכן כחלק מהשיטות להבאת לקוח? אז בדיוק זה!

ג. קישורים שמכניסים לאתר תוך כדי המאמר. 

ד. התאמה למובייל .

ה. התעמקות בתוכן. 

 

ברוב המקרים, התוכן והבניית קישורים קובעים את איכות האתר ואת הסיכויים שלו להיות במקום הגבוה בדירוג. זה לא אומר שאם התוכן ארוך אתם בהכרח תזכו להיות בין הראשונים, התוכן חייב להיות ענייני ואיכותי. 

ברגע שאנשים יתחילו להתעניין בתוכן שלכם, יקראו אותו ויהיו כמה שיותר כניסות לאתר. גוגל הרובוט הממוחשב שלנו יבין את זה ויעשה את החישוב כך שאט אט גם אתם תהיו בין הראשונים בדירוג. לעניין זה יש להיות סבלניים, זה לא במהירות אך מבטיחים שזה משתלם כשזה קורה,

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן . 

בטח אתם שואלים את עצמכם כמה יעלה לי מישהו שיעשה עבורי את הקידום האורגני? 

אז המחירים של הקידום האורגני נעים בין ה2,000- 3,000 ש״ח. 

ישנם כמה פרמטרים שקובעים את העלות החודשית של הקידום האורגני – 

א. כתיבת התוכן והמאמרים – חלק מאוד קריטי במחיר מאחר וישנה תחרות בשוק ויש לראות את איכות הכתיבה, את כמות המילים והמאמרים שנדרשת מהכותב.

ב. קישורים –ישנם קישורים ששמים באמצע המאמר שכמו שדיברנו כבר קודם מעלים את הסיכויים שלכם להצלחה ולדירוג גבוה וכמו כן, ישנם מקדמי אתרים שקונים בעשרות אלפי ש"ח קישורים כל חודש ולכן התשלום צריך להיות בהתאם.

ג. כמות העמודים לאופטימיזציה- ישנו לקוח שדורש 30 עמודים ויש באזור ה100. משמעותי ומשפיע מאוד על המחיר. העבודה היא כפולה ולכן גם המחיר הוא בהתאם.

לכן, שימו לב שכשמישהו מבקש מכם לעשות עבורו את הכתיבת תוכן אתם יודעים מה הדרישות ובאים מוכנים מראש. 

 

מעוניינים בקידום SEO? בטיפים נוספים שלנו? צרו קשר – 0543513185

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות