אופטימיזציה לאתרים

אופטימיזציה לאתרים
אופטימיזציה לאתרים

מה זה אופטימיזציה לאתרים?

אופטימיזציה לאתרים היא התאמה של אתרים באופן האופטימלי ביותר לכללי הקידום האורגניים של
גוגל. עבודה זו כוללת שיפור של:
ב- התוכן באתר והתאמה שלו למילות מפתח
– מהירות הטעינה של האתר כך שתהיה מהירה יותר
– התגיות באתר
– התמונות באתר (צמצום הגודל שלהן וגם כתיבת תגיות אלט)
עבודה זו חשובה מאוד ויכולה לאפשר לנו לקדם את האתר שלנו באופן קל ופשוט יותר. עבודה זו
לעיתים דורשת הרבה השקעה – אך היא שווה זאת איך שלא נסתכל על זה.
איך אופטימיזציה לאתרים יכולה לסייע בקידום אורגני של אתרים בגוגל?
אופטימיזציה לאתרים יכולה לסייע בקידום האורגני של האתר כי היא משפרת את ההתאמה של
האתר לאלגוריתמים של גוגל שלפיו הוא מחליט איזה אתרים יהיו בראש תוצאות החיפוש שלו. כאשר
אנחנו רוצים לעשות אופטימיזציה לאתר שלנו לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לפנות למקדם
אתרים מקצועי שיעשה זאת עבורנו באופן המקצועי ביותר והטוב ביותר.

מה הקשר בין אופטימיזציה ובין התוכן שיש באתר?

קיים קשר ישיר בין איכות התוכן שיש באתר שלנו ובין עבודת אופטימיזציה לאתרים. כאשר התוכן
שיש באתר שלו לא מעניין ורלוונטי מספיק לגולשים – אז האופטימיזציה של האתר שלנו פחות טובה.
שיפור איכות התוכן באתר שלנו יכולה לאפשר לנו להפוך את הקידום האורגני של האתר לפשוט
יותר. כאשר אנחנו רוצים לשפר את התוכן באתר שלנו אנחנו צריכים לבדוק את צפיפות החזרה של
מילות המפתח בו וגם את מידת הרלוונטיות של התוכן לגולשים. גם הארכה של כמות המילים באתר
שלנו כך שכל דף תוכן יכיל יותר מילים יכולה לסייע לנו לשפר את קידום האתר שלנו.

מה הקשר בין אופטימיזציה לאתרים ובין בחירת מילות מפתח?

אופטימיזציה לאתרים קשורה גם לבחירת מילות מפתח נכונה. ככל שנבחר מילות מפתח מתאימות
יותר לאתר שלנו, כך יהיה לנו קל יותר לקדם אותו. בחירת מילות המפתח חייבת להיות יצירתית
ואיכותית מאוד. בחירה של מילות מפתח שהן זנב ארוך מומלצת במיוחד. את מילות המפתח אנחנו
צריכים לבחור לאחר מחקר מעמיק ברשת ומחקר אודות המתחרים שלנו – זה יאפשר לנו לבחור
מילות מפתח שהתחרות עליהן לא מאוד חזקה מצד אחד אבל שיכולה להביא לנו מספיק תנועה של
גולשים\לקוחות.

טיפים לשיפור אופטימיזציה לאתרים

יש הרבה טיפים שיכולים לסייע לנו לשפר את הקידום האורגני של האתר שלנו. אופטימיזציה
לאתרים יכולה לסייע לנו לשפר את הקידום האורגני של האתר שלנו כך שהוא יהיה יצירתי יותר
ויאפשר לנו ליהנות מיותר תנועה ערה באתר. ככל שתהיה יותר תנועה של גולשים לאתר שלנו וכל
גולש יבלה יותר זמן באתר – כך נוכל לשים לב שהמיקום של האתר שלנו במילות מפתח שונות בגוגל
ישתפר ויהיה למעלה יותר ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל.
בסופו של דבר, כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בקידום אורגני בגוגל אנחנו צריכים לשים לב
להרבה פרטים שונים. ככל שנשים יותר לב לפרטים הקטנים שמרכיבים את האתר שלנו בדגש על
איכות התוכן באתר – נוכל לשפר יותר את תוצאות הקידום של האתר. חשוב מאוד לשים לב לפרטים
הקטנים שמרכיבים את האתר שלנו כמו גודל התמונות שיש באתר למשל. תמונות כבדות מאוד
יכולות להכביד על קידום האתר שלנו כך שהוא יהיה פחות יעיל מכמה סיבות שונות. כאשר באתר יש
תמונות כבדות הוא נטען לאט יותר ואז יותר גולשים נוטשים את הגלישה באתר מהר יותר וזה פוגע
בציון שגוגל נותן לאתר.

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות