איך לקדם אתרים בגוגל

איך לקדם אתרים בגוגל
איך לקדם אתרים בגוגל

איך לקדם אתרים בגוגל? שאלה בקרב מאות בעלי עסקים ומשווקים כיצד מבצעים קידום אורגני נכון. במאמר הזה כתבתי נקודות קצרות כיצד מבצעים קידום אתרים, אם ואתם רוצים ללמוד לעומק היכנסו לעמוד קידום אתרים באתר שלנו, שם אנחנו מסבירים באופן מקיף ופרטקי כיצד לקדם אתר בעצמכם!!!

איך לקדם אתרים בגוגל?

הרבה אנשים מקימים אתרים לעסקים שלהם אבל לא באמת יודעים איך לקדם אתרים בגוגל, וזה משהו שגורם לאתר להיות פחות חשוף למי שבאמת מחפש לרכוש את השירותים עליהם אותם אנשים מחפשים לענות. אז איך עושים את זה נכון ומה זה בכלל קידום ואופטימיזציה, כל זאת ועוד כאן.

מה זה אופטימיזציה?

גוגל יוצר לעצמו מאגרים, ובתוך המאגרים שגוגל יוצר לכם וגם לעצמו בכל יום ובכל שעה קיימים אין ספור סוגי אתרים מכל הסוגים שרק ניתן לדמיין (רשתות חבריות, חדשות, אתרי אופנה, אתרי תדמית וכו'). בכדאי לחשוף את המידע לכלל הקהל הרלוונטי כדאי שתדעו שעליכם לדאוג שמנוע החיפוש הרלוונטי, במקרה שלנו כאן גוגל, יודע ומבין (בעיקר שהטקסט ברור ובנוי נכון) על מה מדובר ולמי הוא צריך להגיע ואם זה מה שיהיה גוגל יקפיץ את אותו אתר ברשת וזה יחשוף את האתר לקהל הרלוונטי לו. האופטימיזציה היא תהליך בו מתבצעת התאמה של האתר לשפה של גוגל שקורה לרוב בעזרת חברות המתמחות בקידום אורגני SEO. תהליך האופטימיזציה הוא תהליך ארוך שעלול לקחת זמן רב יחסית אבל תהיו בטוחים שבסוף התוצאות ישתלמו לכם מאוד.

מה השלבים בביצוע אופטימיזציה- איך לקדם אתרים בגוגל

אז איך בעצם הופכים את שפת האתר שלכם לשפה שגוגל מבין? אלו הצעדים החשובים ביותר-

  • ביצוע מחקר מילות מפתח- חקרו את האתר שלכם ואת התוכן בו ומצאו את מילות המפתח שמובילות בתוכן, אתם תשתמשו במילים האלו כשתעלו תמונות לאתר וכשתוסיפו תוכן חדש וגוגל יזהה את המילים האלה כמילים שמגדירות את העסק ויחשוף את האתר שלכם בפני מי שמחפש דברים דומים ברשת.
  • רשמו את העסק שלכם לאינדקסים- הרשמה לאינדקסים (כמו גוגל מיי ביזנס או לינקדאין) יעזרו לגוגל לזהות כי מדובר בעסק המספק שירותים מסוימים וידע שעליו לחשוף אותו למי שצריך.
  • הגדירו כותרות- הגדרת כותרת ב-H1/2 יעזור לגוגל להבין כי אלו הכותרות ועל מה מדבר כל עמוד ולמי הוא עשוי להיות רלוונטי.
  • הדגישו- הדגישו את החלקים החשובים ביותר בתוכן באתר שלכם.
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות