מקדם אתרים מקצועי

מקדם אתרים מקצועי בגוגל
מקדם אתרים מקצועי בגוגל

מקדם אתרים מקצועי יכולי לסייע לנו בקידום האתר והעסק בגוגל. אבל לפני שאנחנו בוחרים אחד כזה

ישנה חשיבות רבה בבחירת מקדם שבאמת יעשה לנו עבודה טובה ולכן תזכרו לבדוק המלצות על אחד כזה לפני שאתם מתחילים תהליך קידום.

זה נכון אנחנו לא תמיד יכולים להצליח לבד אבל שנרצה לבחור אחד נבדוק את הפרמטרים הבאים.

  • מקדם אתרים צריך להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקפוסא.
  • הוא צריך לדעת ולהיות מועדכן בכל הנוגע לקידום.
  • לחיות את זה כן מקדם אתרים זה מקצוע לכל דבר ועניין לכן בחרו אחד כזה שיש לו ניסיון ארוך שנים.
  • תוצאות אין מה לעשות עם תוצאות לא מתווכחים בקשו ממקדם האתר תוצאות של לקוחות.

איך מקדם אתרים מקצועי יכול לסייע לנו בקידום האורגני ומה הוא צריך לדעת?

מקדם אתרים שמבין בקידום  יכול לסייע לך בקידום האורגני של האתר שלך במספר דרכים:

  1. אנליזת מילות מפתח: על ידי אנליזת מילות מפתח הקשורות לנושא של האתר שלך, אפשר לייעל את האתר כך שיש לו מיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש. זה כולל יצירת תוכן מתאים, כולל מילות מפתח שנבחרו בקפידה.
  2. בניית קישורים: בניית קישורים איכותיים מאתרים אחרים לאתר שלך עשויים לגרום לגוגל להבין שהאתר שלך חשוב ומשמעותי, ולכן להציג אותו יותר גבוה בתוצאות החיפוש.
  3. איתור בעיות טכניות: מקדם אתרים מקצועי יכול לאתר בעיות טכניות כמו קישורים שבורים או זמן טעינה ארוך, ולטפל בהם כדי לשפר את מעמד האתר בתוצאות החיפוש.
  4. שיפור מבנה האתר: עיצוב האתר, מבנה הדפים וקידום המוצרים על האתר, יכולים לסייע לגוגל להבין את האתר ולהציג אותו כתוכן רלוונטי יותר למשתמשים וכך להציע להם חוויית משתמש משופרת.

מתי יש לשכור מקדם אתרים?

יש לשכור מקדם אתרים במקרה בו יש לנו אתר ואנחנו רוצים לשפר את המיקומים שלו בתוצאות
החיפוש האורגניות בגוגל. להבדיל, אנחנו יכולים לשכור גם מומחה לקידום ממומן שיסייע לנו להשיג
תוצאות בשטח בקידום ממומן של האתר שלנו בגוגל או בפייסבוק. כאשר אנחנו שוכרים איש מקצוע
מסוים אנחנו צריכים לשים לב למקצועיות ולמידת האמינות שלו. מקדם שהוא אמין לא יבטיח לנו
ארמונות באוויר אלא יהיה ריאלי בנוגע לתוצאות שהוא יכול להשיג לנו בתקציב הכספי שיש לנו.

איך נכון לקדם אתר אורגנית בגוגל?

יש הרבה מאוד שיטות קידום אורגניות בגוגל לאתרים. מקדם אתרים מקצועי ידע להמליץ לנו לקדם
את האתר שלנו על ידי השקעה באיכות התכנים ומערך הקישורים שיש לו. השקעה בתוכן באתר
שלנו תאפשר לנו לשפר גם את הגישה ללקוחות ולגולשים שלנו וגם את הנראות של האתר בעיני
מנוע החיפוש של גוגל. כאשר אנחנו רוצים לשפר באופן משמועתי את הקידום האורגני של האתר
שלנו – השקעה קודם כל באיכות התוכן, בחירת מילות המפתח ועוד משימות נוספות, יכולה לסייע לנו
לעלות את האתר שלנו למעלה.
בסופו של דבר, קידום אתר אורגני זה אתגר לכל אחד וגם לכל מומחה לקידום אתרים. ככל שתחום
העיסוק שלנו תחרותי יותר בגוגל – כך הקידום האורגני שלו (וגם הממומן) יהיה משימה מורכבת
ומאתגרת יותר. ככל שיהיה לנו תקציב כספי גבוה יותר להשקיע בקידום העסק שלנו באינטרנט – כך
הקידום יהיה מקצועי יותר והוא יוכל להביא לנו הרבה יותר לקוחות ועבודה.

מה המחירים שלוקחים מקדמי אתרים?

המחירים בשוק נעים בין 1000 ש"ח עד 20,000 ש"ח, בקיצור אם אין לכם לב חזק או שאתם חרדתיים למצב הכלכלי אני כבר אומר לכם התהליך של קידום אתרים אורגני לא מתאים לכל אחד!

התחרות, התוצאות האיטיות, הכסף, מובילים ליאוש של בעל העסק ושלא נדבר על החרדה שכבר הגענו למיקומים טובים, בקיצור ל SEO יש צדדים טובים וצדדים רעים אחו***טה.

חרדת מיקומים ומה התפקיד של המקדם?

אולי לא הרבה מכירים אותי קוראים לי צחי ששון ואני מקדם אתרים כבר 7 שנים, בשנה האחרונה הבאתי בראש בתוצאות החיפוש בגוגל והלחצתי כל מיני חברות שמיליון שנה בתחום, איך עשיתי את זה? קודם כל הרבה מדיטיציה אחכ, תוכן מעולה +++ , קישורים חזקים, תחזוקה נכונה של אתר אבל זה טוב ונחמד וזה ידוע שקידום של אתר מתבסס על זה, לא הרבה מבינים שקידום של אתר תלוי באנרגיה וקור הרוח של המקדם, המקדם לא צריך להילחץ מכל ירידה בדירוגים.

לחץ גורם להרבה מאוד טעויות: כמו שינויים דרסטים, הוצאה של מלא קישורים חיצוניים ועוד, מה שיכול לפגוע בקידום של האתר, בקיצור בתור בן אדם שעושה מלא מדיטציה, אני מוכן לקחת את האתר שלכם ולהעיף אותו בגוגל, אבל כבר אני אומר בלי לחץ (;

תמונה לפסקה חרדת מיקומים והתפקדים של מקדם האתרים
חרדת מיקומים והתפקיד של מקדם האתרים

מחירון של מקדם אתרים בגוגל

שירות של מקדם אתרים בגוגל מחיר (בש"ח)
עסק קטן 1,500 – 3,000 ש"ח
עסק בינוני 2500-3500 ש"ח
חברת סטאטראפ 3,000 – 5,000 ש"ח
חברה בינונית 3,000 – 6000 ש"ח
חברה גדולה 3500 – 10,000 ש"ח
קידום אתרים באמצעות קישורים (Link Building) 3,000 – 10,000ש"ח
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות