כיצד מייצרים לקוחות מהאינטרנט?

פתחתם עסק ומה עכשיו? המטרה העיקרית היא לגייס את הלקוחות, זו השאלה בה כל בעל עסק מתמקד. 

ישנן מספר שיטות לגייס לקוחות לעסק שלכם. תהליך הגיוס של הלקוחות הינו לא תהליך פשוט ובטח לא מהיר, תצטרכו להתאזר בסבלנות, עם כמה טיפים ושיטות עבודה נכונות תסללו את הדרך שלכם למקום הנכון וכך העסק יצמח. 

טיפים לפרסום באינטרנט

א דבר ראשון אפיינו את הקהל שלכם, ברגע שפיתחתם מוצר נתחו מי הוא הקהל לו תרצו לספק את המוצר . 

אפיון הקהל מתבצע על פי הגילאים, המינים במידה ואתם מייעדים למין מסוים, אוכלוסיה מסוימת.

הטיפ שלנו אליכם הוא שכאשר אתם מפתחים את המוצר ולאחר מכן מאפיינים את קהל היעד שלכם שימו לב כי עולה השאלה מה הצורך של הלקוח במוצר. 

לאחר שתענו על שאלה זו יהיה לכם כבר הרבה יותר קל לספק לו את המוצר.

ב. הטיפ השני שלנו הוא המלצות מפה לאוזן, כן היום בעידן הרשתות החברתיות אנחנו נוטים לפרסם בעיקר שם אך אל תשכחו שההמלצות מפה לאוזן קיימות ומביאות איתן המון לקוחות. לא פחות מהפרסום ברשתות החברתיות. 

לאחר שאדם מגיע אליכם עם המלצה מחבר או מלקוח שהיה אצלכם בעבר כבר בעצם התבצע חלק מתהליך המכירה ולכן תהיו אדיבים ובעלי תודעת שירות גבוהה תמיד. המטרה היא לא רק לספק את המוצר אלא לדעת איך לספק את המוצר. 

ג. הטיפ השלישי שלנו אליכם הוא נטוורקינג. נטוורקינג הינו מפגש בין אנשי עסקים אשר רוצים לייצר לעצמם עוד לקוחות לעסק. המטרה של הנטוורקינג היא לחשוף את העסק שלכם בפני בעלי עסקים אחרים וזוהי ההזדמנות שלכם לייצר שיתופי פעולה. זה דומה בסגנון שלו לחבר מביא חבר רק דרך אנשי עסקים אז אם ראיתם זימון למפגש כזה לא כדאי לכם לפספס.

ד. תוכן תוכן תוכן. ישנן כמה שיטות שיווק כיום ואחת מהן היא התוכן, יש לומר השיטה העיקרית לשיווק. אתם רואים מודעה שמושכת לכם את העין ותוהים מי עומד מאחורי המודעה הזו?! אז כן אנשי הקריאייטיב כך קוראים לזה היום, אלו אנשי התוכן שדואגים שהמוצר שאתם מספקים יעבור בצורה הטובה ביותר כך שהלקוח לא רק יתעניין בו מהבחינה הויזואלית אלא גם מהבחינה התוכנית. אנשים היום מחפשים את הערך של המוצר והתוכן הוא ללא ספק הערך שהמוצר נותן, לכן שימו לב שאנשי התוכן שלכם דואגים להעביר את המסר בצורה הנכונה והמשכנעת ביותר. 

ה. שיטת השימור לקוחות. כמו בכל תחילת עסק יש את המטרה העיקרית שהיא לגייס את הלקוחות שלכם אך מה עם לשמר את אותם לקוחות כך שיחזרו כל פעם ואף ימליצו?! מוצר מצליח הוא מוצר שהלקוח חוזר ורוצה לקנות שוב ושוב, ואם כך קורה כנראה שעשיתם באמת עבודה טובה. המלצה שלנו אליכם היא לרכוש תוכנה לניהול לקוח, מדי פעם לאחל ללקוח שנה טובה, חג שמח ואף לשאול את חוות דעתו על המוצר והאם יש לכם לאן להשתפר. שאלות אלו והיחס האישי ללא ספק ישפרו את חווית הלקוח. שמרו תמיד על קשר וחזקו אותו עם הלקוחות. 

דוגמה על תחום המנעולנות: אביחי הגיע אלי לאחר שעבר כמה וכמה מקדמים הוא רצה להרים את האתר שלו מבחינה אורגנית בגוגל, היה חשוב לו להגיע לדף הראשון במילה "מנעולן בתל אביב" לאחר כמה צעדים וחודש עבודה הדף התברג במקום הראשון. אביחי החל לקבל לידים חמים מהאזור בהם הוא עובד (:

לעוד טיפים צרו איתנו קשר ואנו נדאג לעזור לכם לקדם את העסק. 

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות