מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח

מה זה מחקר מילות מפתח? ולמה זה חשוב?

בקידום אתרים אורגני וגם בקידום אתרים ממומן יש הרבה מאוד דברים שחשוב לשים לב אליהם,
אבל הדבר הכי מרכזי בקידום הוא קודם כל בחירת מילות המפתח בהם נרצה שהאתר שלנו יופיע
בגוגל. מחקר מילות מפתח יוכל לאפשר לנו לבחור באופן הטוב ביותר את מילות המפתח בהם נרצה
שהאתר שלנו יופיע בגוגל. בחירת מילות מפתח היא דבר חשוב כי היא יכולה להשפיע על המיקום של
האתר שלנו ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל ועל המילים בהם נופיע ברשימה זו.

איך עושים נכון מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח יש לעשות עם כלי מילות המפתח של גוגל. בעזרת כלי זה אנחנו יכולים לראות
איזה כמות חיפושים יש בחודש לכל מילת מפתח. באופן עקרוני יש מילים שהיקף החיפוש שלהן הוא
גבוה, מילים שהיקף החיפוש שלהן בינוני ומילים שהיקף החיפוש שלהן הוא נמוך. כמעט תמיד, עדיף
להעדיף לקדם את האתר שלנו דווקא במילות מפתח שהיקף הקידום שלהן הוא בינוני, כי התחרות
עליהן יחסית לא גבוה וזה אומר שנצטרך להשקיע פחות משאבים וזמן בקידום האתר דרכן.

איך מחקר ביטויי מפתח יכול לשפר את הקידום האורגני של האתר שלכם?

מחקר מילות מפתח יסודי יכול לסייע לנו לשפר את הקידום האורגני של האתר שלנו. כאשר אנחנו
רוצים לשפר את הקידום האורגני של האתר שלנו לא מספיק שנעשה עבודה טכנית טובה. אנחנו
חייבים להיעזר במקדם אתרים שיהיה גם יצירתי ויוכל לקדם את האתר שלנו באופן יצירתי. ככל
שמקדם האתרים יהיה יצירתי יותר כך פרסום ושיווק העסק שלנו בגוגל יהיה יצירתי יותר בהתאם.
היצירתיות של מקדם האתרים יכולה לבוא לידי ביטוי בבחירת מילות המפתח לאתר שלנו וגם באופן
שבו הוא יכתוב את התוכן לאתר שלנו.

מה ההבדל בין מחקר ביטוי מפתח בקידום אורגני ובקידום ממומן?

באופן עקרוני הביצוע של מחקר מילות מפתח לקידום אורגני ולקידום ממומן נעשה באותו האופן – על
ידי הכלי למחקר מילות מפתח של גוגל. כמעט תמיד אם נשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן של
האתר שלנו – נוכל להשיג יותר לקוחות. כאשר אנחנו מקדמים גם באופן אורגני וגם באופן ממומן את
האתר שלנו כדאי לנו לשים לב שאנחנו מקדמים בשני סוגי הקידום את באותן המילים.

מחקר ביטוי מפתח – יתרונות של ביטוי מפתח שהן זנב ארוך מחקר ביטוי המפתח יכול לאפשר לנו לבחור גם ביטוי מפתח שהן זנב ארוך. מילות מפתח שהן זנב ארוך הן מילים שהן יותר ממילה אחת או שתי מילים. כך למשל מילת מפתח שהיא זנב ארוך היא מילה כמו קידום אתרים אורגני בבת ים או קידום אתרים אורגני לחנויות בגדים בבת ים.

ככל שנבחר מילות מפתח ספציפיות יותר כך יהיה לנו קל יותר לקדם את האתר שלנו. בסופו של דבר, קידום אורגני של אתרים זה אתגר שלא כדאי לעבור אותו לבד, אלא לפנות למקדם אתרים מקצועי שיסייע לנו בכך. מקדם אתרים אורגני יוכל לסייע לנו לקדם את האתר שלנו בדיוק במילות המפתח שיביאו לנו הכי הרבה תנועה של גולשים ולקוחות חדשים לעסק שלנו. חשוב לשים לב שנקפיד לקדם את האתר בכמה שיותר מילות מפתח וניצור מערך קישורים פנימי וחיצוני על הבסיס שלהן. ככל שלאתר שלנו יהיה מערך קישורים פנימי וחיצוני חזק יותר – כך גם הקידום האורגני של האתר יהיה הרבה יותר טוב והמקום שלנו ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל יהיה גבוה.

אז בתכלס מה הכלים שלנו לעשות מחקר מילים נכון?

א. שימוש בצאט גי פי טי – אני משתמש בצאט גי פי טי ומייצר מחקר מילות מפתח + חקר מתחרים פשוט בקשו ממנו לחקור מילות מפתח של המתחרה.

ב. סקרימינג פרוג בעזרת סקרימינג פרוג אפשר לייצר מחקר מילות מפתח, התוכנה סורקת את האתר של המתחרה ומוציאה ממנו כותרות H1 שהן בדכ המילים המקודמות.

ג. גוגל אדס- בגוגל אדס תוכלו לייצר מחקר בחינם נסו

ד. https://neilpatel.com/ubersuggest/ התוכנה עולה כסף אבל שווה כל שקל

ה. קצת יותר יקר https://ahrefs.com/ תוכנה ותיקה ומעולה לבניית מחקר מעולה

רוצים ללמוד קצת יותר טוב איך לייצר מחקר נכון? היכנסו למדריך המעודכן שלי על קידום אתרים אורגני בגוגל בשנת 2024 אני מבטיח לכם שאחרי שתקראו את המאמר תדעו לקדם כמו מקצוענים!

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות