סוכנות קידום אתרים

סוכנות קידום אתרים
סוכנות קידום אתרים

סוכנות קידום אתרים? כנראה שאתם צריכים אותנו. עם תוצאות מושלמות בשיווק ומחירים לכל כיס נשמח לעזור גם לכם, השאירו פרטים ליעוץ בחינם.

אתרים רבים נתקלים בקושי ליצור קהל גולשים רחב, ורוצים להעביר את האתר שלהם תהליך אופטימיזציה נרחב. תהליך אופטימיזציה באתרים רבים הוא תהליך ממושך שלוקח זמן ולא נפסק כל עוד האתר פעיל ולכן אתרים רבים פונים לסיוע דרך סוכנות קידום אתרים והדבר פותר להם את כל הקושי בתהליך ובמקרים רבים יותר בגלל שהסוכנות מיומנת בתהליכים האלו, זמן האופטימיזציה מתקצר.

מה היא סוכנות לקידום אתרים?

סוכנות קידום אתרים היא חברה אשר מתמחה בכלים וטכניקות לשיפור מיקום אתרי האינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש כמו בינג, גוגל ועוד . המטרה העיקרית של סוכנות קידום אתרים היא להגדיל את החשיפה לאתר למקם אותו במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות למילות המפתח הרלוונטיות.

לצורך כך, סוכנות קידום אתרים משתמשות בשיטות כמו אופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO), פרסום בתשלום לקידום אתרים (PPC), קישורים חיצוניים ועוד. הסוכנות מתאימה את הכלים והטכניקות המתאימים ביותר לצרכי הלקוח ומנהלות את הפעולות לאורך זמן על מנת לקדם את האתר ולהשיג את המטרות הרצויות.

מה זה אופטימיזציה וקידום אתרים?

אופטימיזציה וקידום אתרים ברשת הוא למעשה שיווק של האתר שלכם ברחבי הרשת בעזרת מנועי החיפוש הרבים והתאמת האתר שיבר ב"שפה" של מנוע החיפוש בו תרצו ותבקשו להתמקד.

קידום האתר שלכם הוא דבר חשוב כיוון שהוא יכול להביא לכם גולשים רבים נוספים מעבר לאלו הקבועים שכבר קיימים וכך תוכלו להרחיב את מאגר הלקוחות שלכם ולצמוח עם העסק יותר טוב.

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?

קידום ממומן הוא קידום הנעשה לרוב דרך גוגל ובתשלום לפי תעריפים שונים, הקידום הממומן יביא לכם תוצאות גדולות יותר בזמן קצר יותר לעומת הקידום האורגני שהוא תהליך ארוך וממושך שבסופו הזמן יגיד כמה הוא היה יעיל, התוצאות לא יהיו מידיות וחד משמעיות אבל לאורך זמן הוא יהיה האופציה הזולה אך מורכבת יותר.

כיצד בוחרים סוכנות לקידום אתר ?

כאשר מחפשים סוכנות לקידום אתר, חשוב לבחור בסוכנות יציבה בעלת ניסיון בתחום שאותו אתם רוצים לקדם אז איך תוכלו לבחור חברה טוב לקידום האתר?

חקור והשווה – חקור את האפשרויות השונות של סוכנויות לקידום אתר והשווה ביניהן בתחומי הניסיון השונים, בקשו דוגמאות לקמפיינים שונים שהם מריצים

קרא ביקורות והמלצות – חפש ביקורות והמלצות על הסוכנות שמעניינת אותך. חשוב לוודא שההמלצות נתנו באופן חוקי וזמין לבדיקה.

תכנן והתאמה – הסכם עם הסוכנות על מה שמצופה מהם, מהם יכולות להעביר ומה התוצאות הרצויות.

מדד תוצאות – מדד את התוצאות של הסוכנות לקידום אתר שבחרת לעבוד איתם. בדוק את ההתקדמות במיקום במנועי החיפוש או הקמפיינים השונים ואת כמות החשיפה והלידים שהגיעו בדרך העבודה שלהם.

קבע יעדים – קבע יעדים ותוכניות עבודה ביחד עם הסוכנות, כך שתוכל לדעת מהם הצעדים הבאים וכיצד למדוד את ההצלחה.

 

מה סוכנות קידום אתרים עושה עבורכם?

סוכנות לקידום האתר תבצע מספר פעולות באתר שלכם ומחוצה לו בפעולות הבאות-

  • הסוכנות תבצע אופטימיזציה- הסוכנות תבצע עבורכם מחקר מילות מפתח, תיקון ושיפוץ האתר והתאמתו לשפה שגוגל צריך על מנת לחשוף אתכם לקהל רחב יותר.
  • הסוכנות תרשום אתכם לאינדקסים רלוונטיים- סוכנות קידום אתרים תכניס אתכם לכל האינדקסים שגוגל (או מנועי חיפוש אחרים) מתואמים להם וגם זה יגביר את החשיפה שלכם במנועי החיפוש.
  • עיצוב דפי נחיתה- הסוכנות תעצב לכם דפי נחיתה מושלמים שיגרמו לקהל הגולשים באתר שלכם להנות ממנו קצת יותר.
  • מודעות באתרים שונים- סוכנות לקידום אתרים תסייע לכם בהצבת מודעות של גוגל על האתר שלכם באתרים שונים וביוטיוב הדבר יחשוף אתכם יותר ליותר ויותר גולשים ויעלה את שיעור ההקלקות באתר שלכם.

צריכים לקוחות חדשים לעסק ? רוצים ללמוד יותר על עולם השיווק הדיגיטלי? זה יתכן וזה אפשרי! מה שנותר לכם לעשות זה להגיע לשיחה שלנו עם ראש פתוח. השאירו פרטים ונתקשר אליכם בהקדם האפשרי.

מה חשוב להכיר לפני שמקדמים אתר?

אני חושב שכל בן אדם או בעל עסק שרוצה להתחיל תהליך של קידום אורגני צריך להכיר את האתר שלו בצורה מעולה (גם בשביל עצמו וגם בשביל המקדם) לכן אשמח להמליץ לכם על כמה כלים שימדדו את האתר שלכם וכיצד גוגל קוראת אותו.

א בדקו את מהירות האתר שלכם דרך גוגל ספייד טסט  במידה והמהירות על הצבע האדום כנראה שיש בעיה במהירות האתר

ב בדקו תנועה אורגנית דרך האתר https://feinternational.com/

ג חברו את האתר לגוגל סרץ קונסול דרך המדריך הבא 

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות