קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנוע חיפוש
קידום אתרים במנוע חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש? הגעתם לעמוד הנכון! אז כיצד כל הקסם הזה מתחיל ? במאמר הבא נסביר לכם בקצרה על כל הפעולות שיש לבצע לפני תחילת הקידום

אתם בעלי אתר אינטרנטי והכניסות וההקלקות באתר שלכם לא גדולות מספיק ועבורכם זה דורש שינוי? לא יודעים איך להפוך את האתר שלכם לאתר שמדבר בשפת גוגל? הגעתם למקום הנכון. נפרט בהמשך את כל מה שצריך לדעת על מנת לקדם את האתר שלכם על הצד הטוב ביותר. למדריך השלם לחצו כאן

מה זה קידום אתרים במנועי החיפוש?

גוגל, למשל, הוא מנוע חיפוש שיוצר לעצמו מאגרים של כל האתרים מכל הסוגים בכל רחבי הרשת. כדי שעוד קהל רלוונטי ייחשף לתוכן של האתר שלהם בין אם הוא מכירתי או אתר שמספר על המקצוע אותם אתם מציעים ללקוחות שלכם גוגל יכול לדעת ולעזור לכם להנגיש את המידע והאתר שלכם אם רק האתר יהיה בשפה שנוחה לגוגל לקרוא ולהבין אותו. יש המון חברות המתמחות ומתעסקות בקידום אורגני או ממומן דרך מנועי חיפוש רלוונטיים.

תהליך הפיכת האתר לאתר אופטימלי לקריאה של גוגל הוא תהליך ארוך וממושך שילווה אתכם לאורך כל משך עבודתכם עם האתר ויצור לכם כניסות, הקלקות ולקוחות חדשים איכותיים וחוזרים.

כל תוכן שתעלו באתר שלכם צריך להתאים לשפה שגוגל מצליח לקרוא אותה ולפי ההגדרות האלו הוא יחפש מילות מפתח שהגולשים הרלוונטיים ירצו לצרוך את התוכן אותו אתה מפרסם. כל תוכן צריך להיות מאוד אינפורמטיבי ואפילו בעל לינקים חיצוניים לאתרים מובילים בתחום.

רוב האנשים יקליקו על האופציה הראשונה המוצעת להם במנוע החיפוש ורק 11 אחוזים מקליקים על השני, לכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מהאתרים המובילים בתוצאות החיפוש.

כיצד קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל יתרום לבניית תדמית העסק?

כמו שכולנו כבר יודעים גוגל היא הפלטפורמה החזקה ביותר לחיפוש בעולם

למעלה מ3 מיליארד אנשים פעיל כל יום בגוגל, אני מאמין שגם כאשר אתם רוצים לפתור בעיה אתם מחפשים פתרון דרך גוגל

יתרה מזאת המושג "תורת הגוגל" נוצר כיוון שגוגל באמת מייבאת ערך כלכך מדוייק לגולש ולכן כל יום אנשים בוחרים להשתמש בה.

ע"י קידום אתרים דרך מנוע החיפוש של גוגל תוכלו לייצר תדמית חזקה לעסק לצבור קהל ענק של גולשים שיבקרו אתכם כל יום.

איך עושים קידום אתרים במנועי חיפוש?

יש מספר שלבים שאתר צריך לעבור מאתר שלא קודם אורגנית לאתר אופטימלי לגוגל-

  • ביצוע מחקר מילות מפתח בו תלמדו מה המילים הכי חוזרות על עצמן באתר שהן רלוונטיות לתוכן המוצע בו ותגבירו את השימוש במילות המפתח וגוגל יבין על מה אתם מדברים בעמוד הרלוונטי.
  • התאמה של כתובת האתר לאתר- כשכתובת האתר ברורה על איזה עסק מדובר בעמוד עצמו גוגל יודע להכווין את הגולשים לאתר.
  • הירשמו לאינדקסים- רשמו את האתר שלכם לאינדקסים שגוגל מחובר אליהם ובכך תגדילו את הסיכוי שגוגל יקפיץ עם הזמן את האתר שלכם בתוצאות החיפוש למקומות גבוהים יותר ויותר.
  • תכנים חזותיים- העלו לאתר שלהם תכנים ויזואליים כמו תמונות סרטונים או תרשימים שיסגננו את האתר וייתנו לו את העיצוב המיוחד שלו עם שיקוף של המוצר אותו הם יכולים לרכוש. חשוב שהתמונות לא יהיו כבדות מדי ויעמיסו על האתר ויעכבו את הטעינה שלו, חשוב לזכור כי זמן ממוצע של טעינה סבירה היא 3 שניות. הקפידו על תמונות חלקות וברורות ולא מטושטשות ומסורבלות כדי לא לעייף את הקוראים במאמץ להבין על מה מדובר.

אם אתם מסתבכים בתהליך, פנו למומחים לקידום אתרים במנוע חיפוש.

כיצד תעשו בעצמכם קידום אתרים במנועי החיפוש של גוגל?

קידום אתרים במנועי החיפוש הוא תהליך של מגוון מתודות וטכניקות שמטרתן להגדיל את כמות התנועה והצפייה באתר שלך על ידי שיפור הדירוג שלו בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

כדי לבצע קידום אתרים במנועי החיפוש ישנם מספר שלבים מרכזיים:

מחקר מילות מפתח – יש לבחור מילות מפתח המתאימות לתחום העסק שלך ולהכילן בתוכן של האתר שלך.

תוכן איכותי – יש ליצור תוכן טוב ומקורי שיעזור למשתמשים לפתור את בעיותיהם ולספק מידע שימושי. זה יכול לכלול מאמרים, תמונות, וידאו ועוד.

קישורים חיצוניים – חשוב לזכור שמנועי החיפוש משתמשים בקישורים חיצוניים כדי להעריך את האיכות של האתר. ניתן לבנות קישורים חיצוניים על ידי יצירת תוכן מקורי ומעניין המונע משתמשים לזוז מהאתר שלך, ובכך מגדיל את כמות הקישורים החיצוניים לאתר שלך.

עיצוב ומבנה האתר – חשוב לייעל את עיצוב ומבנה האתר כך שיהיה נוח לשימוש ולא ייתן למשתמש לצאת מהאתר שלך מיד עקב ח

שימוש במטא תגים – מטא תגים הם תגי HTML שמתארים את האתר שלך למנועי החיפוש. ישנם מספר מטא תגים החשובים לצרכי קידום אתרים, כגון התאור, המילות המפתח וכו'.

סכמות לאתר היא כלי חשוב לקידום אורגני ולשיפור תוצאות החיפוש של האתר שלך במנועי החיפוש

ניתוח נתונים ומעקב אחר התקדמות – כדי לבדוק את התקדמות האתר ולזהות את האזורים בהם יש להשתפר, יש לבצע ניתוח נתונים ולעקוב אחר התקדמות האתר על בסיס יומי, שבועי או חודשי.

שימוש בכלי קידום אתרים – ישנם כלים רבים המסייעים בביצוע קידום אתרים, כגון כלי למילות מפתח, כלי לבדיקת עמידות האתר, כלי לבדיקת מהירות האתר ועוד.

לבסוף, חשוב לזכור שקידום אתרים הוא תהליך רציני וקשה, ולכן יש להתאמץ עד שתגיעו  לתוצאות הרצויות. כמו כן, יש להיות עדכניים במערכות החיפוש השונות ולהתאים את האתר לדרישות שלהן.

להדרכה המלאה על קידום אתרים במנועי החיפוש של גוגל לחצו פה

צריכים קידום של אתר?

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר במהרה! הייעוץ בחינם.

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות