קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים
קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסקים קטנים? הגעתם לעמוד הנכון! עם TZD-SEO המחיר משתלם והתוצאה מעולה. השאירו פרטים ליעוץ בחינם.

אתם בעלי עסק קטן לו יש אתר אינטרנטי אבל התנועה והכניסה אליו לא מספקות אתכם ואתם רוצים יותר. אז איך עושים את זה נכון?

אנחנו כאן עם כל המידע הכי חשוב לפני שניגשים לאופטימיזציה לקראת קידום אתרים לעסקים קטנים.

איך לבצע קידום אתרים לעסקים קטנים?

אחרי שהחלטתם שאתם ניגשים למלאכת קידום האתר שלכם, יש מספר שלבים שעליכם לעמוד בהם על מנת לצאת לדרך ולקבל את התוצאות המושלמות והמקסימליות עבורכם.

אלו השלבים-

  • מחקר מילות מפתח- קודם כל, ולפני הכל, הדבר הכי חשוב שיסייע לכם כמעט גם בכל הסעיפים הבאים שנפרט כאן. מילות המפתח הן למעשה המילים שמגדירות את העסק שלכם, את מה שהוא מוכר ואת מי שאתם ועל המילים האלה עליכם לחזור כמה שיותר על מנת שגוגל יוכל לקשר בין העסק שלכם לבין אלו שמחפשים בדיוק אתכם.
  • בדיקת מבנה האתר- כל אתר, גם אתרים של עסקים קטנים, צריכים שיהיה להם מבנה מסוים שיסייע לגולש לקרוא וישאיר אותו מעוניין ויכניס בו רצון לקרוא ולהעמיק באתר שלכם עוד. איך עושים את זה? מחלקים את האתר לתתי נושאים (לא יותר מדי על מנת לא להעמיס על הגולש ולעייף אותו), ומפעילים את הגולש בעזרת הנעה לפעולה דרכה יגיע לעמודים נוספים באתר.
  • תמונות המתקשרות לתחום העיסוק שלכם- צרפו לאתר ולתכנים בו תמונות המתקשרות לתוכן ולעסק שלכם, תנו להם תיאור באמצעות שימוש במילת מפתח שמצאתם במחקר שעשיתם. אפשר גם להוסיף סרטונים שיעשירו את הגולש.
  • הגדרת כותרות- תגדירו כותרות באמצעות טאגH1/2/3 באתר שלכם. הדבר יסייע מאוד לגוגל בקריאה וסריקה של האתר והתוכן בו ויוכל להתאים אותו למי שמחפש את התוכן אותו אתם מציעים.
  • מאמרים מעשירי ידע- כמעט כל עסק יכול לתת ללקוח או הגולש שלו טיפ כזה או אחר שיכול לשמש אותו בשימוש במוצרים אותם אתם מוכרים, מאמרים כאלו יהיו בעלי מילות מפתח הקשורות לתחום שלכם וגם הם יסייעו לגוגל בקריאת האתר והנגשתו.

כמה עולה קידום אתר לעסק קטן ?

המחירים לקידום עסק קטן נעים בין 750 ש"ח בתחום הממומן ל 2500 ש"ח בתחום האורגני

איזה אופציות קידום יש לבעלי עסקים קטנים?

לבעלי עסקים קטנים וחדשים אני ממליץ על קידום ממומן ברשתות או בגוגל, לאחר שמגיע להם תזרים לקוחות והם יוצרים הכנסה מהדיגיטל ישנה אפשרות להתחיל תהליך של קידום אורגני בגוגל.

צריכים קידום אתר לעסק קטן ? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

בדקו מה ערך האתר שלכם בעזרת הכלי של ahrefs (לחצו כאן למעבר לכלי החינמי)

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות