קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים
קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים? כנראה שאתם צריכים אותי, התקשרו אלי עוד היום ליעוץ חינם בנוגע קידום אתרים.

רופא טוב הוא רופא אנושי, שאפשר לדבר איתו, להתייעץ איתו והוא זמין מתי שרק ניתן. דרך אתר האינטרנט של הרופא ניתן לראות ולשמוע מה הוא יכול לבצע, במה הוא מסייע למטופלים שלו ואיך ניתן ליצור איתו קשר ראשוני. אנחנו כאן עם כל הפרטים לאיך לבצע קידום אתרים לרופאים.

אז איך עושים את זה- קידום אתרים לרופאים

  1. מחקר מילות מפתחבעצם השלב הראשון שאתם צריכים לבצע באופטימיזציה לפני קידום אתרים לרופאים. המחקר יעזור לכם רבות בתהליך האופטימיזציה ויעניק לכם דרכים בעצם להגיד לגוגל- בזה אני מטפל ואני הכי טוב בזה, עכשיו, גוגל, תפיץ.
  2. מהירות טעינה- תמונות כבדות, סרטונים כבדים ועמודים כבדים לא ייטענו מהר מספיק (שלוש שניות זה הזמן המקסימלי לטעינה טובה של אתר) עלולים לגרום לגולשים לצאת מהאתר ולהמשיך לחפש את מה שהם צריכים, בלעדיכם.
  3. תמונות וסרטונים-העלו תמונות וסרטונים רלוונטיים (כמו למשל תמונות של עבודות של מנתח פלסטי או משתיל שיער) או סרטונים להסברת תהליכים מסוימים אותם אתם מציעים למטופלים העתידיים שלכם וחשוב לכם שיידעו לפני שהם פונים אליכם.
  4. התאימו את האתר- התאימו את האתר שלכם גם למחשב וגם לנייד על מנת להיות נגישים לכאלו שנכנסים רק מהמחשב או לכאלו שנכנסים רק דרך הנייד, חוסר התאמה כזה עלול לגרום לכם לאבד גולשים ופציינטים פוטנציאליים.
  5. הגדירו כותרות באמצעות טאג H הגדרת כותרות בצורה נכונה תסייע לגוגל לסרוק את העמוד שלכם.
  6. קשרו את האתר שלכם באתרים של רופאים אחרים-שימו באתר שלכם לינקים לאתרים של רופאים אחרים איתם אתם עובדים או סומכים עליהם, זה ייתן לגולשים ולמטופלים העתידיים מעין תחושת ביטחון בכם. בנוסף, אדם המכיר רופא מסוים שבמקרה שמתם לינק לאתר שלכם וסומך עליו עשוי אוטומטית לסמוך עליכם גם.
  7. אינדקסים- הכניסו את עצמכם לאינדקסים (כמו למשל לינקדאין או גוגל מיי ביזנס) הדבר יגביר את החשיפה שלכם וגוגל יידע כמה פונים אליכם וכמה כדאי לחשוף אתכם לקהלים מסוים אליהם תרצו להיחשף.

צריכים מקצוען שיקדם לכם את האתר? אל תהססו התקשרו! 0543513185

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות