קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה
קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה? הגעתם לעמוד הנכון עם TZD-SEO המחיר משתלם והתוצאה עוד יותר החל מ 999 ש"ח לקידום אתרי אופנה השאירו פרטים.

אתם בעלים חדשים של עסק בתחום האופנה ורוצים להגיע לכל קהל היעד שירכוש מכם או יקבל מכם השראה ואתם לא יודעים איך לקדם אותו? אנחנו כאן עם כל המידע הכי חשוב על קידום אתרי אופנה וכל מה שצריך לדעת על איך עושים את זה נכון.

איך מבצעים קידום אתרי אופנה?

יש מספר דברים שחשוב לבצע לפני ביצוע קידום אתרים למעצבי אופנה, אלו הדברים-

  • מחקר מילות מפתח-בכל קידום אתר, הדבר הכי חשוב הוא לבצע מחקר מילות מפתח שאותן תדגישו באתר שלכם, ותחזרו עליהם כל הזמן וכך תתנו לגוגל לדעת בעצם זה הנושא המרכזי של האתר והוא יפנה אליכם גולשים נוספים וחדשים.
  • מצגים ויזואליים-תציגו לגולשים שלכם תמונות איכותיות וברורות אם אפשר גם מזוויות שונותעל מנת שהגולשים יוכלו לדעת בדיוק מה הם רוכשים ואם הם רוצים לרכוש.שימו לב שהתמונות לא כבדות מדי לאתר שלכם, על מנת לא לעכב את טעינת העמודים ולייאש, חלילה, את הגולש.
  • תיאור תמונות- הצמידו לתמונות מלל עם מילות המפתח שהוצאתם מהמחקר שביצעתם.
  • טבלת מידות- הנגישו לגולשים שלכם טבלת מידות כדי שיוכלו לבחור בקלות את המידה המתאימה לכל אחד מהלקוחות שלכם מבלי שיהיו החלפות והחזרות מבאסות.
  • שתפו את הגולשים גם במה שהם לא יכולים לראות- אם יש חלקים בפרטי הלבוש שאינם נראים לעין בתמונה או כי כך המוצר, ספרו על כך לגולשים. תופתעו לגלות כי לפעמים אנשים מחפשים דברים מאוד ספציפיים וחבל לפספס לקוח כי לא מצוין כיס פנימי או כפתור פנימי, לדוגמה.
  • הפעילו בלוג באתר- בלוג באתר המספר סיפורי אופנה, מציג דברים וטרנדים חדשים, מציע טיפים לגולשים איך להתלבש ועוד עשויים מאוד לסייע לגולשים ולהשאיר אותם מאוד מתעניינים באתר שלכם ולפעמים אפילו הם יירשמו לניוזלטר או יכנסו מדי כמה ימים על מנת לראות אם משהו התחדש.
  • תקלו על הגולשים שלכם- שימו כפתורי סינון ופילטרים על מנת שיוכלו לבחור את טווח המחירים שמתאים להם לרכוש בו, את סוג הפריט שהם מחפשים ועוד. בנוסף, מומלץ לשים כפתור "חזור" היכן שצריך.

מה העלות של קידום אתרי למעצבי אופנה?

עלוקת קידום אורגני לאתרי אופנה הוא החל מ 999 ש"ח

מחיר של קידום ממומן החל מ 500 ש"ח השאירו פרטים ליעוץ חינמי.

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות