קידום אתרי שופיפיי

קידום אתרי שופיפיי
קידום אתרי שופיפיי

קידום אתרי שופיפיי? כיצד עושים את זה? במאמר הבא נסביר לכם מה הן השיטות הפרקטיות לקידום אתר שופיפיי מקווה שתהנו.

הקמתם עסק ובניתם לו אתר אינטרנטי דרך שופיפיי בו תוכלו למכור אונליין את המוצרים שאתם מציעים ללקוחות שלכם אבל אתם לא מרוצים ורוצים לקדם אותו בגוגל? אנחנו כאן עם כל הפרטים על איך לעשות את זה הכי נכון שיש לקבלת תוצאות מרביות.

קצת על שופיפיי

שופיפיי הוקמה בשנת 2004 בקנדה, לאחר הקמת אתר למכירת סנובורדים של החברה של טוביאסלוטקה. שהוא גילה כי העסק האינטרנטי הוא אינו פשוט במיוחד החליט להקים פלטפורמה בה יהיה נוח לכולם להקים אתר ולמכור בו מה שמציע העסק של כל אחד ללא ידע קודם. היום החברה היא מהמובילות בתחום הקמת אתרים לעסקים.

איך לקדם אתר עסקי של שופיפיי?

קידום אתרי שופיפיי בגוגל מתבצע במספר שלבים, והם-

  • בצעו מחקר מילות מפתח- מחקר מילות מפתח הוא ההתחלה של כל תהליך קידום בגוגל שחייבים לבצע באתר. המחקר עשוי לקחת זמן אך אל תתייאשו, הוא יניב לכם תוצאות מקסימליות וסיוע במיקוד הקידום.
  • הגדרת שם לכל עמוד-כל עמוד באתר שלכם צריך לקבל שם מתאים עם מילת מפתח הקשורה לאתר, השם יופיע בראש כל עמוד וגוגל ייעזר בכך על מנת לסרוק את העמוד ולהציע אותו לגולשים הרלוונטיים.
  • שלבו תכנים ויזואליים- שילוב של ויזואליה באתר שלכם כולל מלל לתיאור הסרטון או התמונה בעלת מילת מפתח הקשורה לאתר יסייע מאוד לגולשים להנות מהגלישה באתר שלכם ולהמשיך להתעניין בו.
  • היררכיה נכונה- חשוב לשים בפרונט את התכנים המרכזיים והעיקריים של האתר ובכך תמקדו את הגולש והוא ידע לאן יותר כדאי לו להיכנס לגלוש, ואם יעניין אותו תכנים דומים נוספים יהיו לו "הנעות לפעולה" שיובילו אותו אל עמודים אחרים באתר (שלדעתכם יוכלו לעניין אותו ולקדם אתכם). חשוב לבצע את ההיררכיה בצורה נכונה ולא עמוסה או מבלבלת לגולש.
  • הראו לגולש שיש לו עם מי לדבר- הקימו מערך תמיכה שיסייע לגולשים שנתקעים בביצוע הזמנות או לא מסתדרים עם האתר ובכך גם תגדילו את המכירות שלכם כיוון שמי שלמרות האופטימיזציה לא מסתדר, יפנה אליכם ואתם תתנו לו סיוע ברכישה.

מה העלות של קידום אתרי שופיפיי?

עלות קידום אתרי שופיפיי נעה בין 550 ש"ח ל 2500 ש"ח תלוי סוג קידום (ממומן או אורגני)

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות