קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרי תכשיטים
קידום אתרי תכשיטים

פתחתם עסק לאחרונה? הקמתם לעסק שלכם אתר אבל אתם לא מקבלים בו מספיק פניות, ולא קיבלתם את התוצאות שציפיתם, אז החלטתם שרוצים לקדם אותו בגוגל. אבל איך עושים את זה נכון? אנחנו עם כל התשובות לשאלות הכי חשוב על קידום אתרי תכשיטים בגוגל.

איך מקדמים אתרי תכשיטים ? 

ככל הנראה האדם שקונה את התכשיט מהאתר שלכם יקנה אותו דווקא ממכם אחרי שביצע מספר סקרי שוק בחן והשווה את המחירים ואת יופי התכשיטים ורק אז החליט לקנות ממכם. כשרוצים להתחיל תהליך של קידום אתרי תכשיטים בגוגל ישנן מספר פעולות שחשוב מאוד לעשות-

  1. מחקר מילות מפתח-בדיקה ומציאת מילות מפתח חייבות להיעשות באופן מעמיק ונרחב, מילות המפתח ימקדו מאוד את הלקוחות הפוטנציאליים שנכנסו לאתר שלכם לביצוע אותו סקר שוק שהזכרנו קודם. כן, כנראה שלא כל כניסה לאתר היא דווקא מלקוח שרוצה לקנות ממכם. בנוסף, כל שאר פעולות הקידום של האתר שלכם יתבססו על תוצאות מחקר מילות המפתח שתבצעו.
  2. שדרגו את האתר- תעלו לאתר תמונות חדשות של התכשיטים הקיימים, באיכות טובה יותר וברקע יפה יותר שימשוך יותר את העין ללקוחות הפוטנציאליים הנכנסים לאתרכם. הוסיפו מלל לתמונות, מומלץ שיהיה במלל גם לפחות אחת ממילות המפתח שמצאתם במחקר.
  3. בדקו את מבנה האתר- לכל אתר שרוצה להיות מקודם בגוגל חשוב שיהיה לו מבנה מסוים ובכל מקום בו תמצאו לנכון מומלץ מאוד לשים "קריאה לפעולה" לגולש, טקסט שיוביל למיקום אחר באתר בו יוכל הגולש למצוא עוד על מה שהוא מחפש, אך לא מסורבל מדי כדי להשאיר את הגולש ממוקד ולא לבלבל אותו.
  4. קישורים רלוונטיים-הוסיפו לאתר שלכם גם לינקים לאתרים חיצוניים של ספקים או לקוחות מובילים של העסק שלכם וכך תוכלו ליצור רושם טוב אצל הגולש וזה יגרום לו לבטוח בכם יותר.
  5. חיפוש נוח- כשהגולש מחפש תכשיט מומלץ לתת לו פילטרים שיסננו לו את מה שהוא לא מחפש או שהוא לא יכול לשלם עליו, לקוח שיראה שהמחירים גבוהים בסוף יתייאש ויצא מהאתר.

מה הן אופציות הקידום לאתרי תכשיטים?

לקידום אתרי תכשיטים ישנם כמה אופציות השיטה המהירה היא קידום ממומן או ברשתות החברתיות ע"י קמפיינים של המרות לחנות, או קידום ממומן בגוגל אדס ע"י מילות מפתח נכונות.

מומלץ מאוד תוך כדי הקידום הממומן להתחיל קידום אורגני אשר יניע לאתר גלישה אורגנית של גולשים סופר איכותיים, קידום אורגני מעלה את הסמכות שיש לעסק ומשפר את תדמיתו בצורה חזקה ביותר וזה למה?

חשבו עלזה כאשר אתם תתנו מענה באתר שלכם לשאלות מסויימות אתם תבנו קהילה אשר תתעניין בשירות שלכם על סמך הידע המקצועי. חוץ מזה מי לא רוצה לקבל מכירות חינמיות ואיכותיות מהאתר.

מה העלות של קידום ממומן לאתרי תכשיטים ?

עלות של קידום ממומן נעה באזור ה 500 ש"ח ל 4500 ש"ח תלוי גודל עבודה ותקציב פרסום

מה העלות של קידום אורגני לקידום אתרי תכשיטים ?

המחירים לקידום אורגני של אתרי תכשיטים נעה בין 1500 ש"ח ל 4500 ש"ח תלוי משתנים רבים מאוד.

לייעוץ בחינם התקשרו אלינו במספר 0543513185

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות