קידום עסקים
קידום עסקים

שירותים לקידום עסקים

פרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

עסקים רבים מנהלים מלחמה בלתי נראית על קידום תוכן במנוע החיפוש, משמעות הדבר היא שכאשר אנשים יקלידו מילים מסוימות בגוגל, העסק המקודם ביותר יעלה ראשון. ככל שהעסק יהיה בעמדים הראשונים יותר, הסיכוי שאנשים ילחצו על הלינק וישכרו את שירותיו גבוה יותר. כמעט אף אחד לא ממשיך לדפדף בעמוד התוצאות בגוגל. כולם יודעים שהעסק הכי טוב נמצא ראשון. איך גוגל עושה זאת? תמורת תשלום, גוגל עוזר "לדחוף" את העמוד שלכם בתוצאות החיפוש שלו. כלומר, הביטויים שמזוהים כפופולרים ביותר מוכנסים למאמרים בנושאים שונים. זה נקרא "תוכן מקודם", וזה עוזר להפיץ את המאמרים בעמודים הראשונים, ככה שהלקוחות ימצאו את הביטויים שהם חיפשו והעמוד המתאים ביותר יופיע ראשון.

קידום עסקים

פרסום ממומן ברשתות

לרוב משתמשי האינטרנט יש חשבון פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק, מה שהופך את הפלטפורמות לכלי מצוין עבור קידום עסקים. מודעה אחת יכולה למשוך אלייה אלפי הקלקות, שכולם לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. כמעט כל עסק מנהל עמוד עסקי ברשתות, לצד האתר הרשמי שלו. במקרים רבים, העמוד העסקי ברשתות אפילו משמש את הלקוחות יותר מהאתר. נוסף על כך, ברשתות יש אלגוריתמים חכמים שיודעים להתאים את הפרסומות לגולשים שמתעניינים בתחום לפי המידע וההיסטוריה שהם משתפים.

פרסום אורגני בגוגל

כפי שציינו, קידום אורגני זה בעצם דרך דומה ל"קידום (או פרסום) ממומן". למה זה נקרא "אורגני"? כיוון שהתוצאות הראשונות בגוגל ש"נקנות" עבור תשלום נחשבות לעיתים לפחות אמינות, ולממוסחרות ביותר, לכן כדאי לשלב גם את שיטת הקידום האורגני. מה שיטת הקידום האורגני כוללת? בעצם את אותו קידום (כתיבת מאמרים, הכנסת קישורים, פרסומות ועוד) אך בניגוד לשיטת התשלום, הן נעשות באופן טבעי יותר ולכן לוקח זמן יותר עד שהן מניבות תוצאות. שימוש בתוכן איכותי ומדויק לתיאור העסק שלכם והתמדה בפעולות הקידום יביאו לתוצאות אפקטיביות.

קידום עסקים

בניית אתר לעסק

יש חברות רבות בשוק שמציעות שירותי בניית אתרים  החל מהצעות חינמיות ועד חברות מקצועיות שגובות תשלום מכובד. בניית אתר משמעו קיומכם כעסק, לכן כדאי להשקיע בו ולא ללכת על השירות החינמי או הכי זול. כשאתם רוצים להציג את העסק שלכם – אין להתפשר על איכות ומקצועיות. איך לגשת לזה? תעשו חושבים מהם הצרכים שלכם, מהו העיצוב שתרצו ואילו אופציות תרצו להציע ללקוחות שלכם, תחשבו על תקציב אפשרי. חברות רבות מציעות חבילות משתלמות במגוון מחירים שכוללות אופציות שונות, עברו על ההצעות שלהן ותראו מה מתאים לכם, כך תעשו את הבחירה הטובה ביותר.

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות