כיצד אנחנו מייצרים יותר לקוחות בפחות כסף?

צרו קשר לפרטים נוספים

שאלות נפוצות

בעזרת סרטונים אפשר לסמן אנשים שצפו בסרטון שלנו X זמן לדוגמה 15 שניות מתוך 30 ואז לחזור אליהם בהצעות שונות.

למה לבחור בכם? תחשבו על זה כמו שהדייט הראשון לא נגמר בהצעת נישואים גם לקוח שלא מכיר אתכם לא ירצה להתחייב אליכם ולשים הון של כסף על השירות\מוצר שלכם, ולפה אנחנו מכניסים קמפיין רימרקטינג של אנשים (מסומנים) שמכירים אותנו והבאנו להם כבר ערך, אל האנשים המסומנים והחמים אנחנו חוזרים עם הצעות לשירות.

מאיזה מקורות אפשר לסמן קהלים?

 זה יכול להיות מסרטון, זה יכול להיות מדף נחיתה ועוד שלל של מקורות.

 אוטומציה לאחר שהלקוח משאיר פניה שניכם תקבלו מייל לדואר

CRM\Xl למען בניה של קהלים איכותיים דומים נעדכן באקסל וב CRM את טיב הליד מ 1-10

מה זה קהל דומה?

פייסבוק יודעתי להגיע לקהלים איכותיים ע"י דאטה 

לדומה איציק בן 39 מאזור המרכז בעל תחום עניין מסויים השאיר לנו פרטים וסגר מערכת פייסבוק יודעת להגיע לבן אדם דומה בעל תחומי עניין ורקע דומים.

וזה עוד כלום! פרסום נכון הוא עבודה משותפת של הקמפיינר ובעל העסק כמו שאני תמיד אומר ללקוחות שלי אתם מכירים את העסק הכי טוב אני בא למקסם.

כתבות מהאתר

לקוחות

תפריט נגישות