מכירים את זה שהקמפיינר שלח לכם סקיצות של גרפיקה שאל קצת שאלות על הקהלים שלכם וביקש להגדיר מולכם תקציב? נתתם אוקי הוא העלה את הקמפיין לאוויר ואז. הלידים התחילו להגיע ואתם כבר מתרגשים שיחה ראשונה בום לא עונים, שיחה שניה סתם שואלים, שיחה שלישית מנתקים ואולי בשיחה העשירית אתם סוגרים. אז זהו, זה נגמר אנחנו באנו לשים לזה סוף עם אחוזי המרה גבוהים ושיטה ייחודית גם אתם תהיו מרוצים!
למען הסר ספק אני לא קוסם! מה שאני יודע לעשות זה לגרום לפרסום להיות יותר מדויק וממיר יותר
בניה נכונה של קמפיין
א. נייצר לכם גרפיקה וקופי מושכים עם הסימנים המייחדים אתכם ואת העסק
ב. נעבוד עם סרטונים בעלי מסר שיווקי גבוה ונכון שלא מטעה את הלקוח אנחנו לא בסופר ואנחנו רוצים להגיע לסקאלה נכונה של אנשים משלמים.
חימום קהלים ומה היתרון של סרטונים?
בעזרת סרטונים אפשר לסמן אנשים שצפו בסרטון שלנו X זמן לדוגמה 15 שניות מתוך 30 ואז לחזור אליהם בהצעות שונות.
למה כזה חשוב לחמם קהלים בשביל עסקה ומה זה קשור לקמפיין רימרקטינג?
למה לבחור בכם? תחשבו על זה כמו שהדייט הראשון לא נגמר בהצעת נישואים גם לקוח שלא מכיר אתכם לא ירצה להתחייב אליכם ולשים הון של כסף על השירות\מוצר שלכם, ולפה אנחנו מכניסים קמפיין רימרקטינג של אנשים (מסומנים) שמכירים אותנו והבאנו להם כבר ערך, אל האנשים המסומנים והחמים אנחנו חוזרים עם הצעות לשירות.
מאיזה מקורות אפשר לסמן קהלים?
זה יכול להיות מסרטון, זה יכול להיות מדף נחיתה ועוד שלל של מקורות.
כיצד ממקסימים מכירה!!
ג. אוטומציה לאחר שהלקוח משאיר פניה שניכם תקבלו מייל לדואר
CRM\Xl למען בניה של קהלים איכותיים דומים נעדכן באקסל וב CRM את טיב הליד מ 1-10
מה זה קהל דומה?
פייסבוק יודעתי להגיע לקהלים איכותיים ע"י דאטה
לדומה איציק בן 39 מאזור המרכז בעל תחום עניין מסויים השאיר לנו פרטים וסגר מערכת פייסבוק יודעת להגיע לבן אדם דומה בעל תחומי עניין ורקע דומים.
וזה עוד כלום! פרסום נכון הוא עבודה משותפת של הקמפיינר ובעל העסק כמו שאני תמיד אומר ללקוחות שלי אתם מכירים את העסק הכי טוב אני בא למקסם.