נאפיין את ה DNA העסקי שלכם, נבחן לעומק איזה שירותים אתם מציעים, כיצד אתם נתמחרים את עצמכם, מה מייחד אותכם, איפה בשיווק אתם חלשים, איפה אתם חזקים ועוד.
לאחר שהתעמקנו בעסק, נבנה חומרים מתאימים לפרסום, בין אם זה סרטון, גרפיקה, קופי או כל חומר שייצר לכם תוצאות, שיחזירו את ההשקעה.
תחשבו על זה, אתם שמים הרבה מאוד כסף על פרסום ממומן אבל אין שום בסיס עליכם, תשאלו את עצמכם למה שאני אקנה מחנות בלי לוגו או למה שאני אקנה ממישהו שאין לי שום בסיס עליו. בגוגל זה נקרא מדד EETA
מומחיות (Expertise):
אמינות (Authoritativeness)
אמון (Trustworthiness
ניסיון (Experience)
נחזק את הצד הזה של העסק שלכם, ברשתות בעזרת סרטונים ותוכן, בגוגל עם תכנים מעניינים, ומול פרופילים חברתיים שונים באינטרנט ויצירת דיונים.
נייצר לכם קהלים מכל הסוגים, מרשימות של לקוחות קיימים, מסימון של קהלים, קהלים פתוחים ועוד. בד"כ בתוך כשבועיים נגיע לקהל היעד הממיר ביותר.
נחבר אותכם למערכת CRM, נוודא שהלידים שמגיעים רלוונטים, נתקן, ועוד הפעם נתקן נשנה עד שנגיע לתוצאה הרצויה.
צרו קשר לפרטים נוספים
שאלות נפוצות
בעזרת סרטונים אפשר לסמן אנשים שצפו בסרטון שלנו X זמן לדוגמה 15 שניות מתוך 30 ואז לחזור אליהם בהצעות שונות.
למה לבחור בכם? תחשבו על זה כמו שהדייט הראשון לא נגמר בהצעת נישואים גם לקוח שלא מכיר אתכם לא ירצה להתחייב אליכם ולשים הון של כסף על השירות\מוצר שלכם, ולפה אנחנו מכניסים קמפיין רימרקטינג של אנשים (מסומנים) שמכירים אותנו והבאנו להם כבר ערך, אל האנשים המסומנים והחמים אנחנו חוזרים עם הצעות לשירות.
מאיזה מקורות אפשר לסמן קהלים?
זה יכול להיות מסרטון, זה יכול להיות מדף נחיתה ועוד שלל של מקורות.
אוטומציה לאחר שהלקוח משאיר פניה שניכם תקבלו מייל לדואר
CRM\Xl למען בניה של קהלים איכותיים דומים נעדכן באקסל וב CRM את טיב הליד מ 1-10
מה זה קהל דומה?
פייסבוק יודעתי להגיע לקהלים איכותיים ע"י דאטה
לדומה איציק בן 39 מאזור המרכז בעל תחום עניין מסויים השאיר לנו פרטים וסגר מערכת פייסבוק יודעת להגיע לבן אדם דומה בעל תחומי עניין ורקע דומים.
וזה עוד כלום! פרסום נכון הוא עבודה משותפת של הקמפיינר ובעל העסק כמו שאני תמיד אומר ללקוחות שלי אתם מכירים את העסק הכי טוב אני בא למקסם.
כתבות מהאתר
הפניות ובעיות קוד 301 – Moved Permanently
לקוחות