נכס דיגיטלי מ 0 ל 24 אלף דולר בשנה

נכס דיגיטלי מ 0-24 אלף דולר בשנה
נכס דיגיטלי מ 0-24 אלף דולר בשנה

נכס דיגיטלי ?

בטח שמעתם עשרות אלפי פעמים על הבטחות לנכס דיגיטלי שיניב לכם הכנסה פסיבית עם השקעה מינימלית.

זה ידוע שבשוק השיווק הדיגיטלי ישנם הרבה נוכלים אשר מנצלים חוסר ידע של המשקיע הפונציאלי שלהם.

הם יבטיחו עולם ומלאו, ימכרו לכם את ההשקה במילים כמו  הכנסה פסיבית, נכס מטורף, עושר. אך ברוב המקרים של הסיפור את תגלו פברוק של אתר לא קשור לחיים.

בעצם ההכנסה היחידה בצד של העסקה היא של אותם המוכרנים מההשקעה שלכם,

ולמה אני קורא להם מוכרנים ולא אנשי שיווק? כי זה בעצם מה שהם! הם לא יפרטו לכם מה זה בעצם נכס דיגיטלי וכיצד מייצרים אחד כזה.

לכן לפני שאתם משקיעים שווה לכם לקרוא את המאמר הבא:

במאמר הזה אעשה לכם סדר בעולם הנכסים הדיגיטלים וכיצד גם אתם תוכלו לבצע השקעה נכונה בנכס שבאמת יביא לכם תוצאות.

אז מה זה בעצם נכס דיגיטלי?

בסופו של דבר הפירוש של נכס זה מוצר כלשהו עם ביקוש, לכן לפני שאנחנו רוצים להשקיע באחד כזה נצטרך להתייחס אליו כעל נכס עסקי אמיתי שיש בו צורך וביקוש.

לדוגמה אתר שמייצר לידים לשירותי מנעולן, עם אתר כזה נוכל למכור לידים למנעולנים או אפילו להשכיר להם דפים מקודמים באתר אז כבר ענינו על הצורך הראשון.

תחשבו על זה, זה ידוע שיש בישראל כמעל ל 1000 מנעולים אשר ישמחו לקנות ממכם לידים חמים לאזורים שבהם הם פועלים.

עד לפה הבנתם? נכס דיגיטלי צריך לתת ערך כספי בשביל שתוכלו להרוויח ממנו באמת. זה יכול להיות בצורת חנות אינטרנטית ממותגת, אתר המקודם במנועי החיפוש, NFT מבוקש (בד"כ עם קהילה גדולה)

כיצד מייצרים נכס דיגיטלי ?

ישנם דרכים שונות לייצר נכס מניב, זה יכול להיות אתר שהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות, זה יכול להיות דף אינסטגרם חזק, קהילות חזקות ברשתות, NFT, חנות אינטרנטית ועוד.

היום נדבר על יצירת נכס בעזרת SEO קידום במנועי החיפוש. בשביל לייצר נכס כזה נמצא צורך לדוגמה אתר שמייצר לידים להסרות שיער. בשביל לייצר נכס כזה נצטרך אתר.

אבל רגע לפני שאנחנו זולגים לפעולות אסביר לכם מה זה SEO

(קידום אורגני) קידום מסוג מייצר גולשים אורגנים ולא ממונים זאת אומרת שהמטרה של הקידום הזה היא להכניס לקוחות אשר יגיעו מתוצאות החיפוש הרגילות ולא הממומנות, נכסים מסוג זה הם החזקים ביותר שיש בשוק, אולי הם לא הכי יקרים, אבל אם בוחרים את בעל המקצוע  הנכון הם הכי בטוחים!

תהליך הקידום האורגני:

בתחילת התהליך נבנה אתר

מתאים למנועי החיפוש האתר צריך להיות מהיר, בנוי בצורה פשוטה אך יפה, האתר אמור להיות בנוי בצורה דינמית וקלה, אמור להכיל תוספים שונים ומיוחדים, הסיומת שלו אמורה להיות מתאימה לאזור המיקום.

מחקר מילים

לאחר בניית האתר נבצע מחקר מילים מקיף לאותו הנושא "הסרות שיער בלייזר" את המחקר נדרג ממילות החיפוש הכי רלוונטיות וקלות לקידום ועד הכי פחות רלוונטיות והקשות לקידום. חשוב לבצע מחקר מילים בצורה נכונה זה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך של יצירת הנכס.

תוכן

קידום אתרים אורגני מתבצע ע"י כתבות תוכן איכותיות אשר יענו על בקשות הגולש לכן כאשר נכתוב מאמר על "הסרות שיער בלייזר" נענה על כל השאלות האפשריות שיכולות להיות לדוגמה כמה עולה הסרת שיער בלייזר? או האם טיפול הסרה כואב? וכו. גוגל אוהבת אתרים שבאמת נותנים ערך מידעי שיעזור לגולש לכן זכרו התוכן הוא המלך! הוא זה שיקבע איפה האתר ימוקם והאם האתר עונה לדרישות גוגל והגולש.

קישורי חיצוניים

כל אתר צריך פרופיל קישורים חזק אשר יגרום לערך הדומיין שלו לעלות לדומיין האתר יש סקאלה שנקראת דומיין רייטינג ככ שהסקלה הזאת גבוהה ככה האתר נחשב מבחינת גוגל לחזק יותר.

לדוגמה DR של אתר כמו וואלה הוא 50 לכן הוא נחשב מבחינת גוגל כאתר סמכותי וחזק מאוד.

אז איך אנחנו מעלים את ערך הדומיין של האתר שלנו? כאשר אתרים חזקים כמו וואלה "ימליצו" על האתר שלנו ה DR שלנו יתחזק. אולי לא הבנתם אז אסביר את זה פשוט יותר.

מכירים את הכתבות האלה במאקו שמוציאות קישורים לאתרים חזק? לדוגמה : אתר אשדוד נט אשר נחשב חזק מוציא קישור לאתר של מנעולן בעזרת מאמר.

כמו שאתם רואים אנקור טקסט "מנעולן באשדוד" כאשר גולש ילחץ על מנעולן באשדוד הוא יגיע לאתר של מנעולן.

דוגמה לנכס שלנו:

נכס דיגיטלי
נכס דיגיטלי

כלים: בדקו את דומיין האתר שלכם בעזרת הכלי הבא: https://ahrefs.com/website-authority-checker  פשוט שימו את דומיין האתר ולחצו על Check website authority

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות