fbpx

כיצד בוחרים חברה לבניית אתרים?

כיצד בוחרים חברה לבניית אתרים

חברה לבניית אתרים היא חלק חשוב מכל פתיחת עסק. במאמר הבא הכנו עבורכם את הטיפים הנכונים בשביל למצוא את החברה הנכונה ביותר לבניית האתר של העסק שלכם.

אז פתחתם עסק, פרסמתם באינטרנט ומקווים שלקחתם את הטיפים שלנו! ולאחר מכן גם הלקוחות הגיעו אבל רגע מה עכשיו? מה עם אתר אינטרנט רשמי שייצג את המותג שלכם?

כולנו יודעים היום שלבחור חברה לבניית אתר זה לא דבר פשוט, האתר הינו הרושם הראשוני שלכם כשלקוח נכנס ורואה מה המוצר אותו אתם מספקים ובעצם מי אתם.

איך שהאתר שלכם ייבנה כך זה ישפיע על הלקוחות שתביאו. 

האדם שאותו אתם לוקחים לבנות לכם את האתר חשוב שיהיה אדם שיש לכם כימיה איתו. 

ומעבר לכימיה חשוב שזה יהיה אדם שיידע להתחייב עבורכם לבניית אתר ב100 אחוז ולא ייעלם לכם באמצע התהליך, מקווים שלא חוויתם דבר כזה ואם כן אז אנחנו פה לתת לכם את הטיפים לפעם הבאה. 

ואם לא שמחים שלא חוויתם ומקווים שלא תחוו! הטיפים שלנו יעזרו לכם להימנע ממקרים כאלה.

טיפ 1- עבודה מול חוזה מסודר. 

שימו לב שהאדם אותו אתם לוקחים לעבוד על האתר שלכם הוא אדם רציני. דרך אחת לבחון היא באמצעות חוזה מסודר מולו. ומה כולל החוזה המסודר ביניכם? על החוזה לכלול את אפיון האתר, את המאפיינים, שימו לב שכשאתם עובדים מול האדם אתם מפרטים בדיוק מה אתם רוצים שיכלול האתר החל מהבחינה הויזואלית וכן התוכן. 

מה הם האלמנטים שהאתר שלכם יכלול, עשו עבודה לפני הפגישה כך שתבואו מוכנים ותדעו מה אתם רוצים לכלול באתר. שימו לב שמעבר לפרטים האלו החוזה כולל את צד הפיתוח של האתר . לעיתים לפני שאתר עולה לאוויר ישנן בעיות שלא מאפשרות את עלייתו לאוויר כמו כתובת דומיין שצריך לקנות וחוסר יכולת אחסון של האתר. שימו לב תמיד שהחוזה מכיל מפרט טכני וסיכום של כל התכנון שלכם.

טיפ 2 – אין ארגון מסוים אשר מאגד את כל חברות הפיתוח אתרים והתחום היום פרוץ ופתוח לכל מי שרק רוצה להתעסק בו. אין בקרה ולכן שימו לב שאתם לוקחים אדם שיש לו תיק עבודות והוא מגיע מוכן עם המלצות. בין אם זה אתר קיים שלו ששם הוא מאגד את ההמלצות והעבודות שעשה ובין עם מביא עימו דוגמאות והמלצות מלקוחות. זהו חלק קריטי במציאת הלקוח המתאים עבורכם והסיכויים שהוא ייעלם באמצע העבודה נמוכים לעומת אדם שמגיע ללא תיק עבודות וניסיון. 

בנוסף לטיפים שכתבנו לכם ישנן מספר שאלות שחשוב מאוד לשאול את החברה לבניית אתרים בה בחרתם.

  1. האם תקבלו סקיצה לפני שהאתר עולה לאוויר? דבר חשוב ביותר, אתם הלקוח ואתם צריכים לוודא שהאתר עומד בציפיות שלכם.
  2. האם האתר שלי יהיה מותאם לקידום אורגני? ראה קידום אורגני במאמר מעל. זהו דבר חשוב לפיתוח ודירוג גבוה של האתר בגוגל. ומה שיביא לכם עוד לקוחות בהמשך.
  3. האם ישנן הוצאות נוספות מלבד התשלום לחברה?
  4. האם החבילה כוללת עוד דבר מלבד בניית האתר? כדאי לבקש תוספות כמו גוגל אנליטיקס, לינקים,כפתורי שיתוף ועוד.

 

אז אחרי שנתנו לכם קצת טיפים וקצת שאלות נכונות לבחירת החברה/אדם המתאימים לכם  לבניית אתרים מקווים שלקחתם את כל הטיפים לתשומת ליבכם וכמובן שאנחנו כאן לייצר עבורכם אתרים ברמה הגבוהה ביותר, 

רגע! אז למה אתם מחכים?

עוד מאמר בנוגע לבניית אתרים

צרו איתנו קשר במספר – 0543513185

צחי ששון
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים.