מה זה פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט חשוב לכל עסק המעוניין להגדיל את החשיפה למוצריו ושירותיו. בעזרת פרסום באינטרנט, עסקים יכולים להגיע לקהל יעד יותר רחב ולהפוך לייצר עוד רווחים ועוקבים חדשים.

יש מספר דרכים לפרסם באינטרנט, כמו פרסום ברשתות החיפוש, קידום אתר באופן אורגני, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל ועוד. הפרסום המתאים ביותר תלוי בעניין העסק, בקהל היעד ובביצועים של העסק.

כמובן, חשוב לזכור כי פרסום באינטרנט זוג למעבר לכלי פרסום אחרים. יש להבין את הקהל היעד ולפרסם באופן אפקטיבי, כמו לדאוג לתוכניות של הקמפיין, לדגש על היתרונות ולבנות קשר עם הקהל היעד.

זכרו פרסום באינטרנט הוא כלי חשוב וחיוני לכל עסק שמעוניין להגדיל את החשיפה ולהציג את המוצרים והשירותים לקהל הכי רחב

פרסום באינטרנט בעידן המודרני

כמו שרובכם כבר יודעים ורואים האינטרנט הפך להיות מרכז החיים שלנו, מה אי אפשר לעשות דרך האינטרנט? וככלל מפריצת הקורונה כולנו הבנו שאפשר גם אחרת, שלא חייבים להגיע מוקדם לעבודה ולעמוד בפקקים כל בוקר ואת הפגישות שלנו לא חייבים לבצע בבתי קפה אלא הכל יכול להיות דרך הזום, דרך האינטרנט והאמת? שזה הקל על כולנו, טוב לפחות על רובנו.
כך גם הפרסום הפך להיות מאוד מבוקש דרך האינטרנט, עסקים היום פונים לבעלי מקצוע שיעזרו להם לשווק דרך האינטרנט ויקדמו להם את העסק כי הם מבינים שהכל נמצא שם.

אז אם גם לכם יש עסק ואתם מעוניינים בקידום שלו ורוצים לדעת מה הן הדרכים הנפוצות לקדם את העסק הגעתם למקום הנכון. 

ישנן מספר דרכים נפוצות לקדם את העסק- 

הדרך הראשונה וגם מאוד ידועה כיום היא פרסום על ידי קידום ממומן בגוגל, חלקכם ודאי שמעתם על הדרך וגם מי שלא מדובר למעשה בפרסום דרך המודעות של גוגל.

א. הדרך הראשונה היא מודעות חיפוש – מכירים את זה שאתם מחפשים משהו מסוים בגוגל ויש מודעות ראשונות שקופצות לכם וליד הכותרת רשום ״מודעה״ ? זהו קידום ממומן.
ב. רשת חיפוש – לעיתים כשאתם נכנסים לאתר מסוים קופצת לכם מודעה שכלל לא קשורה לאתר, זהו גם קידום ממומן דרך אתרים .

בנושא הקידום ממומן נרחיב במאמר הבא וכך תבינו בדיוק כיצד זה עובד.

 

סוג הפרסום השני באינטרנט הוא דרך הפייסבוק.

פייסבוק הינה רשת חברתית שמקשרת בין המוני אנשים וזו בדיוק הפלטפורמה לפרסם את העסק שלכם. 

הדרכים בהן אפשר לפרסם דרך פייסבוק:

א. ניתן לייצר מודעות ללידים שכאשר הם מקליקים עליהן ישנה אפשרות להשאיר פרטים ליצירת קשר.

ב. מודעות וידאו

ג. דף עסקי אותו אתם פותחים ומקשרים אנשים לעסק שלכם.

כמו כן, האפשרות טרגוט שיש בפייסבוק באמצעות המידע שהשארתם היא מעולה! כל מידע שהשארתם לפייסבוק הוא קולט ויכול לשמש אתכם למה שאתם צריכים. 

למי הפרסום בפייסבוק יכול להתאים? למי שמחפש מוצרים שכנראה לא היה מוצא בחיפוש דרך גוגל.

לדוגמא מפגש של קבוצת כתיבה שפרסמה באופן יזום בפייסבוק, זהו דבר שסביר להניח לא יהיה בגוגל. 

פרסום נוסף הינו באמצעות האינסטגרם.

זהו פרסום שתפס תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר והוא מתאים לבעלי עסקים במיוחד עסקים קטנים שרוצים לקדם את עצמם.

האינסטגרם היא פלטפורמה מעולה למי שרוצה לפרסם דברים כמו יצירת תוכן שלו, טיפוח, אופנה, כיסויים לדרכונים וכ׳ו. 

ישנן כמה דרכים לפרסם דרך אינסטגרם כמו סרטון, תמונה וכמובן ישנה גם אפשרות לפרסם ממש כמו בפייסבוק בממומן. 

בדרך כלל זהו פרסום שפונה ישירות ללקוח ולא לחברות גדולות יותר. 

פרסום באמצעות קידום אתרים אורגני הינו דרך נוספת לקדם את העסק שלכם:

זהו פרסום המתבצע לפי מילות מפתח ומטרתו להביא את העסק שלכם למקום הראשון בחיפוש בגוגל ולא באמצעות ממומן ותשלו כמו השיטה הראשונה עליה דיברנו.

הדבר אשר צריך לקחת בחשבון בדרך פרסום זו היא שלוקח לתוצאות זמן להגיע ויש להיות סבלניים, זוהי השקעה לטווח ארוך.

פרסום נוסף הוא הפרסום האורגני לפרטים נוספים היכנסו (קידום אורגני בגוגל)

 

צחי ששון
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים.