כיצד עושים פרסום ממומן מצליח?

תהליך המימון כולל בתוכו מס שלבים: 
אפיון העסק > אפיון מתחרים> אפיון תקציב נכון > בניית קהלים > שימוש בדאטה קיימת >  קריאייטיב נכון > עדכון חומרי פרסום > שיפור מכירה ועוד!
אז לפני שאתם מקבלים החלטה אני מזמין אתכם להתייעצות חינם שתחסוך לכם אלפי שקלים בהתחייבות.

שיטות עבודה:

בניית קהלים

לפני כל פרסום נאפיין את הקהל הקלוונטי לסוג המוצר או השירות אותו אנו מפרסים, ככה נגיע ליעדים הרלוונטים ביותר.

אופטימיזציה

לכל קמפיין מבצעים עדכוני קהל או מילות מפתח וככה שומרים על ציון מודעה גבוה מה שמאפשר לנו להגיע להמרות הזולות ביותר.

קריאטיבי

המודעה או הדף נחיתה איתם נעבוד בפרסום צריכים להיות מתאימים לפרסום ממומן, גם כאשר הקריאטיב נראה טוב יש אלמנטים אחרים שצריכים לחשוב עליהם

רימרקטינג

בניית תדמית וקהלים היא חלק חשוב מכל פרסום, כ 95 % מהאנשים שיראו את המוצר שלכם פעם ראשונה לא יסגרו, חשוב לחזור אל אותם האנשים והלזכיר להם מי אנחנו

משפך שיווקי

לפני כל פרסום נבנה תדמית וקהלים מצומצמים. איך נעשה את זה? ישנם שיטות רבות כמו לתת ערך מידעי לגולש המעוניין ולאחר מכן לחזור אליו (ולא רק)

CRM

בעידן שלנו התחרות גבוהה ולקוחות פוטנציאלים מקבלים הצעות כל יום. לכן בשביל למנוע התקררות של הליד ויצירת פולאפ נשתמש במערכת CRM

פרסום ברשתות (פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק)

פרסום ברשתות מתחיל בעיצוב תדמית נכונה ע"י בניית אתר\דף נחיתה לאחר מכן אפיון של מתחרים, בניית קהלים, ועיצוב של מודעה בצורה נכונה. את הקמפיין מחברים למערכת CRM

צריכים פרסום ממומן?

תהליך ה המימון כולל בתוכו מס שלבים, אפיון העסק (איפה הכי משתלם לפרסם) הוא החלק החשוב ביותר בפרסום הממומן לכן לפני שאתם מתחילים לפרסם אני מזמין אתכם להתייעצות חינם שתחסוך לכם אלפי שקלים

מבין לקוחותינו

תפריט נגישות