קידום אתרים במנוע חיפוש

קידום אתרים במנוע חיפוש

קידום אתרים במנוע חיפוש? הגעתם לעמוד הנכון! אז כיצד כל הקסם הזה מתחיל ? במאמר הבא נסביר לכם בקצרה על כל הפעולות שיש לבצע לפני תחילת הקידום

אתם בעלי אתר אינטרנטי והכניסות וההקלקות באתר שלכם לא גדולות מספיק ועבורכם זה דורש שינוי? לא יודעים איך להפוך את האתר שלכם לאתר שמדבר בשפת גוגל? הגעתם למקום הנכון. נפרט בהמשך את כל מה שצריך לדעת על מנת לקדם את האתר שלכם על הצד הטוב ביותר. למדריך השלם לחצו כאן

מה זה קידום אתרים במנוע חיפוש?

גוגל, למשל, הוא מנוע חיפוש שיוצר לעצמו מאגרים של כל האתרים מכל הסוגים בכל רחבי הרשת. כדי שעוד קהל רלוונטי ייחשף לתוכן של האתר שלהם בין אם הוא מכירתי או אתר שמספר על המקצוע אותם אתם מציעים ללקוחות שלכם גוגל יכול לדעת ולעזור לכם להנגיש את המידע והאתר שלכם אם רק האתר יהיה בשפה שנוחה לגוגל לקרוא ולהבין אותו. יש המון חברות המתמחות ומתעסקות בקידום אורגני או ממומן דרך מנועי חיפוש רלוונטיים.

תהליך הפיכת האתר לאתר אופטימלי לקריאה של גוגל הוא תהליך ארוך וממושך שילווה אתכם לאורך כל משך עבודתכם עם האתר ויצור לכם כניסות, הקלקות ולקוחות חדשים איכותיים וחוזרים.

כל תוכן שתעלו באתר שלכם צריך להתאים לשפה שגוגל מצליח לקרוא אותה ולפי ההגדרות האלו הוא יחפש מילות מפתח שהגולשים הרלוונטיים ירצו לצרוך את התוכן אותו אתה מפרסם. כל תוכן צריך להיות מאוד אינפורמטיבי ואפילו בעל לינקים חיצוניים לאתרים מובילים בתחום.

רוב האנשים יקליקו על האופציה הראשונה המוצעת להם במנוע החיפוש ורק 11 אחוזים מקליקים על השני, לכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מהאתרים המובילים בתוצאות החיפוש.

כיצד קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל יתרום לבניית תדמית העסק?

כמו שכולנו כבר יודעים גוגל היא הפלטפורמה החזקה ביותר לחיפוש בעולם

למעלה מ3 מיליארד אנשים פעיל כל יום בגוגל, אני מאמין שגם כאשר אתם רוצים לפתור בעיה אתם מחפשים פתרון דרך גוגל

יתרה מזאת המושג "תורת הגוגל" נוצר כיוון שגוגל באמת מייבאת ערך כלכך מדוייק לגולש ולכן כל יום אנשים בוחרים להשתמש בה.

ע"י קידום אתרים דרך מנוע החיפוש של גוגל תוכלו לייצר תדמית חזקה לעסק לצבור קהל ענק של גולשים שיבקרו אתכם כל יום.

איך עושים קידום אתרים במנועי חיפוש?

יש מספר שלבים שאתר צריך לעבור מאתר שלא קודם אורגנית לאתר אופטימלי לגוגל-

  • ביצוע מחקר מילות מפתח בו תלמדו מה המילים הכי חוזרות על עצמן באתר שהן רלוונטיות לתוכן המוצע בו ותגבירו את השימוש במילות המפתח וגוגל יבין על מה אתם מדברים בעמוד הרלוונטי.
  • התאמה של כתובת האתר לאתר- כשכתובת האתר ברורה על איזה עסק מדובר בעמוד עצמו גוגל יודע להכווין את הגולשים לאתר.
  • הירשמו לאינדקסים- רשמו את האתר שלכם לאינדקסים שגוגל מחובר אליהם ובכך תגדילו את הסיכוי שגוגל יקפיץ עם הזמן את האתר שלכם בתוצאות החיפוש למקומות גבוהים יותר ויותר.
  • תכנים חזותיים- העלו לאתר שלהם תכנים ויזואליים כמו תמונות סרטונים או תרשימים שיסגננו את האתר וייתנו לו את העיצוב המיוחד שלו עם שיקוף של המוצר אותו הם יכולים לרכוש. חשוב שהתמונות לא יהיו כבדות מדי ויעמיסו על האתר ויעכבו את הטעינה שלו, חשוב לזכור כי זמן ממוצע של טעינה סבירה היא 3 שניות. הקפידו על תמונות חלקות וברורות ולא מטושטשות ומסורבלות כדי לא לעייף את הקוראים במאמץ להבין על מה מדובר.

אם אתם מסתבכים בתהליך, פנו למומחים לקידום אתרים במנוע חיפוש.

צריכים קידום של אתר?

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר במהרה! הייעוץ בחינם.

צחי ששון
צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

צחי ששון, בן 25 מהצפון, מתמחה בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

בעל משרד פרסום הפועל משנת 2019 עם גיוס של למעלה מ 200 לקוחות מרוצים.

בעל נכסים דיגיטליים  ושותף בפרויקטים עסקיים אחרים.

יועץ ניו מדיה תוך ניהול מונטין אינטרנטי לנבחרי ציבור ובעלי עסקים.