קידום חנות וירטואלית? אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שיש לכם חנות וירטואלית וגם אעוף על עצמי שאני מקדם תותח והצלחתי להגיע לעמוד הראשון בגוגל ע"י שאילתות נכונות.
הדעה הרווחת שקידום חנות וירטואלית באופן אורגני היא לא אפקטיבית ולא מועילה, הדעה הזאת בכלל לא נכונה וראיתי אתרי חנות מאוד חזקים שמכניסים מאות אלפי שקלים רק באופן אורגני.
ברור שאי אפשר להסתמך רק על האורגני ולכן חשוב לשלב איתו פרסום ממומן מכמה סיבות שונות.
רוצים עוד לקוחות שייכנסו לחנות הווירטואלית שלכם ואתם לא יודעים איך לעשות את זה נכון? בדיוק בשביל זה כתבנו את המאמר הבא, כך גם אתם תוכלו ללמוד איך לבצע קידום מושלם לחנות האינטרנטית שלכם שימו לב שבסוף הנקודות שהבאתי לכם יש הדרכה מלאה לקידום אתרים.
קידום חנות וירטואלית באופן אורגני
רוצים לבצע בעצמכם קידום אורגני ? אלו השלבים בהגעה לאופטימיזציה מושלמת לאתר שלכם שיוביל אתכם להרחבת מעגל הלקוחות שלכם ולכניסות רבות לאתר-
- השקיעו בתוכן שלכם- רוב בעלי החנויות לא משקיעים במפרטים טכניים של המוצרים אותם הם רוכשים והם חוזרים על עצמם בכל מוצר מחדש ולא מחדשים או מפתיעים את הגולש, וזה די משעמם אותו.
- התאימו את האתר גם למובייל-על מנת שגם אלו שגולשים דרך המובייל יוכלו להנות מהמוצרים שיש לכם להציע התאימו את האתר גם לנייד. וודאו כי מהירות האתר גם במובייל היא מהירות סבירה (כמו למשל שלוש שניות טעינה לעמוד).
- כפתורי עזר- הוסיפו כפתורים שעשויים לסייע לגולשים כמו למשל כפתורי חזור, סינון ומיון, כפתורי שיתוף ועוד.
- מהירות מינימלית של המתנה- חשוב שגם במובייל וגם במחשב מהירות טעינת העמודים תהיה מינימלית העומדת בסטנדרטים (גם כאן, שלוש שניות טעינה).
- בצעו מחקר מילות מפתח- מילות מפתח הן הבסיס לקידום נכון במנועי חיפוש, ברגע שתלמדו לזהות מהן מילות המפתח של החנות שלכם כך תוכלו לחזור עליהן יותר וגוגל ילמד מה אתם למעשה מציעים לגולשים לרכוש בחנות שלכם.
- אבטחה- אם יש באתר שלכם אופציה לרכישת מוצרים אונליין אבטחו את האתר שלכם על מנת שהקונים שלכם ירגישו בנוח להכניס את פרטי כרטיס האשראי. כיום הרבה אנשים מוותרים על רכישה מאתרים שאינם מאובטחים.
- שלבו טקסטים רלוונטיים- בכל עמוד מסחרי מומלץ מאוד שיהיה פירוש בטקסט על מה מציע כל עמוד (כמו למשל "בקבוקי מים ממותגים") כדי שגוגל יוכל להציע את העמוד הספציפי הזה למי שמחפש מיתוג של בקבוקי מים בגוגל.
- הוסיפו מאמרים- הוסיפו מעין בלוג אישי לאתר שלכם וכך תוכלו לקנות את לב הגולשים והסקרנות שלהם של מה עלו בהמשך ולמה עוד הם יכולים לצפות.
רוצים ללמוד איך לקדם לבד באופן אורגני את החנות שלכם? לחצו פה!
באילו דרכים עסקים ויזמים מקדמים חנויות וירטואליות
עסקים ויזמים משתמשים במגוון דרכים כדי לקדם חנויות וירטואליות. לפני שאנחנו מקדמים חנות חשוב לחשוב על אסטרטגיה נכונה כמו קידום דרך הרשתות החברתיות כגון פייסבוק טיקטוק או פלטפורמות שונות כמו גוגל אדס טאבולה או אוטרביין חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני של החנות, דרך הקידום האורגני לא נצטרך להסתמך על הפלטפורמות שמעלות מחירי חשיפה והקלקה בכל זמן נתון.
אני ממליץ לשלב קידום אורגני וממומן באחת הפלטפורמות לפחות להתחלה ככה יצא מצב שאנחנו מרוויחים ומשקיעים בקידום האורגני בו זמנית.
קידום ממומן לחנות וירטואלית בפייסבוק
פייסבוק ואינסטגרם הם שני כלים חזקים לקידום חנות וירטואלית רבים מהאנשים בוחרים בפייסבוק לממן ולשווק מחדש ללקוחות פוטנציאלים טיפים שאני יכול לתת לכם
- יצירת תוכן איכותי: התכנים שאתה פורסם יכולים לכלול תמונות, וידאו, תיאורים והמלצות על המוצרים שלך.
- פרסום ממומן: השתמש בכלי הפרסום הממומן של פייסבוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל רחב יותר ולקדם את החנות שלך. תוכל ליצור מודעות ממומנות שתוצגנה לקהל ממומן מסוים בהתאם לגיל, העדפות ואינטרסים שלהם.
למדריך המלא לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם באופן עצמאי ובחינם לחצו פה!
קידום ממומן לחנות וירטואלית בגוגל אדס
קידום ממומן באמצעות Google Ads הוא דרך יעילה לקדם את חנות הווירטואלית שלך במנוע החיפוש . כאן ישנם כמה צעדים חשובים שיכולים לסייע לך בקידום החנות:
- בחירת מילות מפתח רלוונטיות: המילות המפתח הן המילים או הביטויים שאנשים מחפשים בגוגל כאשר הם מחפשים מוצרים דומים לאלו שלך. בחר מילות מפתח רלוונטיות שישמשו לתיאור מדויק של המוצרים שלך וישפרו את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש.
- יצירת מודעות ממומנות: יצור מודעות ממומנות ב-Google Ads יכול להגדיל את התודעה לחנות שלך ולמשוך קונים פוטנציאליים. תוכל ליצור מודעות בכמה פורמטים, כולל מודעות תמונה, מודעות טקסט, מודעות וידאו ועוד. חשוב לכתוב מודעות מפתיעות, מעניינות ומובנות, עם קריאה לפעולה ממוקדת.
- התאמת יעד: הגדר את הקהל היעד שברצונך להגיע אליו ולקדם את החנות שלך. ניתן לקבוע פרמטרים כמו המיקום הגיאוגרפי, הגיל, המין, התחביבים והאינטרסים של הקהל שתרצה להגיע אליו.
כמה עולה קידום חנות וירטואלית?
ישנם כמה אפשרויות קידום המומלצות הן
קידום בפייסבוק שעלות פרסום לחנות מתחילה במינימום 2500 ש"ח
קידום ממומן בגוגל ששם המחירים יקרים יותר בין 3500-4500 אלף
האפשרות השלישית היא קידום אורגני קידום זה הוא קידום לאורך טווח ותוצאותיו מתגלות לאחר כ חצי שנה מתחילת התהליך.
המחירים נעים בין 1000 ש"ח ל 6000 אלף ש"ח תלוי סוג תחרות.
למה לבחור לקדם את האתר חנות עם TZD-seo
עם ניסיון של 6 שנים בתחום, והצלחות מרובות, גם לכם אנחנו יכולים לקדם את האתר.
ואיך נעשה את זה?
אני יכול להמשיך לחפור פה! אבל לא! אני מזמין אתכם ליעוץ בחינם עוד היום 0543513185