קידום אתרים לצלמים

קידום אתרים לצלמים
קידום אתרים לצלמים

קידום אתרים לצלמים? הגעתם לעמוד הנכון! עם צחי הקידום יותר קל, עם אינספור הצלחות בדירוגים השונים בגוגל ומחיר משתלם אשמח לעזור גם לכם.

מה טוב יותר מצלם שיש לו אתר בו מוצגות חלק מהעבודות שלו? דרך האתר אפשר לשכור את שירותיו ולהרחיב לו את מעגל הלקוחות. אז איך גורמים לאתר שלכם להביא הרבה תנועה ולקוחות חדשים? קידום אתרים לצלמים זו הדרך. כל מה שחשוב לדעת ממש כאן.

איך מקדמים אתרים לצלמים?

  1. מחקר מילות מפתח הצעד הראשון בדרך לאופטימיזציה היא ביצוע מחקר מילות מפתח שיסייעו לכם לדעת על אילו מילים חשוב שתשימו דגש ותחזרו עליהן מספיק כך שגוגל יוכל להבין כי אלו המילים החשובות בתוכן שלכם וגוגל יחשוף אתכם לגולשים נוספים שמחפשים את המידע הרלוונטי אותו אתם מציעים.
  2. העלאת תמונות נכונה- חשוב מאוד לעלות תמונות באיכות טובה, ברורה ולא במשקל כבד מדי. העלאת תמונות או סרטונים כבדים מדי עלולים להאט את קצב טעינת האתר שלכם ולעייף את הגולשים אותם מה שיגרום לצאת מהאתר וכנראה לא יחזרו שוב. תמונות וסרטונים לא מטושטשים, במיוחד כשמדובר באתרים של צלמים, אומר הרבה כיוון שככל הנראה אתם תהיו אלו שיצלמו את התמונה שתעלו אחר כך לאתר.
  3. העניקו כותרת (תיאור) לתמונות ולסרטונים- חשוב שתעניקו כותרות לסרטונים ותמונות באתר שלכם תוך שימוש במילות המפתח על מנת להגביר את השימוש בהן.
  4. השתמשו בטקסט מעניין- בכל עמוד באתר שלכם תשתמשו בטקסט שימשוך לגולשים את העין ויעשה להם חשק להמשיך ולגלוש באתר שלכם, הדבר יגרום לכך שהם יסמכו עליכם יותר ומגביר את הסיכויים שהם ישכרו את שירותיכם.
  5. עמודים קצרים זה לא מספיק- שימו לב, למרות שאתם צלמים ולא כותבים, מאוד חשוב, מעבר לתמונות, לכתוב באתר גם טקסטים ארוכים שיספרו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מעין הקדמה למה שאתם מסוגלים לבצע עבורם, הקימו בלוג באתר וספרו בבלוג על הטרנדים החמים, מה לוחות הזמנים במהלך יום צילום שאתם מפיקים, תנו טיפים להוצאת תמונות טובות ומיוחדות והראו את המכשור המתקדם בו אתם משתמשים.
  6. לא לעמיס על הגולשים- אל תעמיסו מידע מיותר על הגולשים שלכם, תנו להם לגלוש באתרכם כאילו שיצאו לטיול בדף שלכם.

צריכים חברה לקידום אתר צילומים?

בשביל קידום אורגני מוצלח התקשרו אלינו עוד היום! אנו פועלים משנת 2010 בתחום הקידום האורגני עם אינספור הצלחות בכל תחום.

ע"י עבודה נכונה ואסטרגטית קידום אני מבטיח לכם שהאתר שלכם יגיע למקומות הראשונים בגוגל.

לקידום אתר צלמים התקשרו אלי במספר 0543513185

צחי ששון

מקדם אתרים ובעל סוכנות פרסום

 צחי ששון מהצפון, בן 27,  מוביל משרד פרסום מאז 2019, מתמקד בקידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ופייסבוק.

 גאה בשותפותי בפרויקטים עסקיים SEO ובניהול קמפיינים מנצחים ללקוחותי.

תפריט נגישות